Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد به تمرینات برگشت

© REUTERS / Andrea ComasMartin Odegaard
Martin Odegaard - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین اودگارد از آسیب دیدگی رهایی یافته و به تمرینات بر گشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی كه تمرینات رئال مادرید روز پنجشنبه انجام شد به نظر می‌رسید مارتین اودگارد نیز از مصدومیت ناحیه پا بهبود یافته است.

آلوارو اودریوزلا نیز به نظر می‌رسد در آستانه بازگشت است.

مارتین اودگارد خندان به نظر می‌رسید که در بازگشت صبح رئال مادرید در پایگاه والدبباس مراحل تمرینی خود را طی می‌کند. اودگارد ظاهراً نزدیک به بازگشت به آمادگی کامل است.

ستاره نارویژی با انجام تمرینات فردی که شامل کار با توپ بود، به زمین تمرین رفت و از کشاله ران که باعث شده چهار بازی گذشته مادرید را از دست بدهد، بی دردسر ظاهر شد.

View this post on Instagram

Big week 🇳🇴

A post shared by Martin Ødegaard (@odegaard.98) on

مادرید که مشتاق است هرگونه احتیاط را انجام دهد تا مطمئن شود دوباره او ناراحتی نخواهد داشت، اودگارد را به سرعت وادار به عمل نخواهد کرد اما رفتار ستاره 21 ساله در تمرینات نشان می‌دهد که او در بازگشت نزدیک است.

مرد رئال مادرید پس از وقفه بازی‌های ملی از میادین دور شد.

این هافبک پس از یک هفته پر برخورد بازی‌های ملی که باعث شد وی هر سه بازی ناروی را مقابل صربستان، رومانیا و ایرلند شمالی آغاز کند با فشار در عضله کف پا راست مواجه شد.

این مصدومیت او را مجبور به دوری از بازی‌های مقابل کادیز و شاختار دونتسک، پیروزی در ال‌کلاسیکو برابر بارسلونا و تساوی این هفته مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ کرد.

بهبود آسیب دیدگی اودریوزولا نیز در مرحله پیشرفته قرار دارد. در همین حال به نظر می‌رسید که اوردیوزولا نیز در بهبودی از آسیب دیدگی به خوبی پیشرفت می‌کند، زیرا روز پنجشنبه به صورت جداگانه تمرین کرد. مدافع راست تمرینات دویدن را تکمیل نموده و با توپ در زمین کار کرد.

بازگشت اودریوزولا به زین الدین زیدان خبر خوشی‌ست زیر او مدافعین راست خود را چهار عفته است که در اختیار ندارد. حالا در نبود کارواخال آمدن اوردیوزلا خبر مسرت باری‌ست که زیدان با او تیم‌اش را تقویت خواهد کرد.

کارواخال پس از تحمل آسیب رباط مچ پا در تمرین 2 اکتبر حدود دو ماه از میادین سبز دور شد، و خیلی زود پس از او اعلام شد که اودریوزولا دچار کشیدگی ران شده است.

مدافع چپ فرلاند مندی، ناچو فرناندز بازیکن سودمند و لوکاس وازکز وینگر در غیاب این زوج در سمت راست خط دفاعی قرار گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала