Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رومرو در دو راهی خروج و یا ماندن در اولدترافورد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو رومرو Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина
سرخیو رومرو Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو رومرو دروازه‌بان منچستر یونایتد پس از ناکامی در انتقال به اینتر میامی حضورش حالا در ترکیب این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو رومرو دروازه‌بان منچستریونایتد پس از ماندن در لیگ برتر فوتبال انگلستان، حضورش در ترکیب شیاطین سرخ مبهم مانده است.

گفتگوها با باشگاه جدید دیوید بکهام "اینتر میامی" در پنجره نقل و انتقالات MLS به دلیل بسته شدن در ساعات اولیه صبح جمعه، به جایی نرسید. این دروازه‌بان آرجانتینی اکنون قرار است تا جنوری و یا حتی پایان قراردادش در جون در یونایتد بماند مگر این‌که دو طرف توافق کنند که شرایط قبل از آن برای هفته‌ای 100.000 پوند را به پایان برسانند.

با این حال قابل درک است که رومرو پس از ناراحتی از درمان خود توسط باشگاه هیچ حوصله‌ای برای انجام هرگونه لطف یونایتد ندارد.

امیدهای این بازیکن 33 ساله برای پیوستن به اورتون هنگامی که یونایتد مبلغی را درخواست کرد از بین رفت و او پس از بازگشت دین هندرسون به اولدترافورد به عنوان دروازه‌بان شماره 2 به دیوید دخیا در این فصل از هر دو تیم لیگ برتری و لیگ قهرمانان خارج شد.

رومرو که فصل گذشته به یونایتد کمک کرد تا به نیمه نهایی جام حذفی و لیگ اروپا راه یابد و در هر دو رقابت جای خود را به د خیا بدهد اکنون عملاً پشت سر لی گرانت به گزینه چهارم سقوط کرده و احتمال بازی در این تیم وجود ندارد.

همسرش "الیانا گوئرسیو" از یونایتد در شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد و گفته می‌شود برخی از هم تیمی‌های او نیز از نحوه مدیریت این باشگاه ناراضی هستند.

دروازه‌بان سابق سامپدوریا و آلکمار در اوایل این ماه از آرجانتین بازگشت و پس از یک دوره قرنطینه در کارینگتون تمرین می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала