Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سی آر 7؛ قهرمان زندگیِ خواهر

© AFP 2023 / Gregorio CunhaКриштиану Роналду со своим сыном под статуей самого себя во время церемонии открытия в своем родном городе Фуншале, 2014 год
Криштиану Роналду со своим сыном под статуей самого себя во время церемонии открытия в своем родном городе Фуншале, 2014 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاتیا آوئیرو، خواهر کریستیانو رونالدو که همواره به خاطر نظراتی که در حمایت از رونالدو منتشر کرده جنجال ساز شده است، کریستیانو را به عنوان قهرمان زندگی خود انتخاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری معتقد بودند که کاتیا آوئیرو نقش سخنگو و ضربه‌گیر را برای کریستیانو رونالدو بازی می‌کند و صحبت هایی که خود رونالدو به دلایلی نمی‌تواند آن‌ها را مطرح کند به خواهرش می‌گوید تا او این حرف ها را بزند.

 کاتیا همواره در برابر انتقادات از کریستیانو رونالدو از برادرش دفاع کرده است و گاهی هم به منتقدان حمله کرده است.  برخی اوقات حملات کاتیا به منتقدان کریستیانو بسیار تند می‌شد و خواهر رونالدو منتقدان را احمق خطاب می‌کرد. مسئله‌ای که موجب انتقادات بیشتری نسبت به فوق ستاره پرتگالی شده است. کاتیا اخیرا در جریان ابتلای کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا و قرنطینه شدن او به شدت از برادرش حمایت کرده بود.

خواهر کریستیانو رونالدو اخیرا در چالشی اینستاگرامی، کریستیانو را  قهرمان زندگی، جنگجو و عشقی مانا در زندگی‌اش توصیف کرده است و از دیگران خواسته که قهرمان زندگی خود را معرفی کنند. منتقدان رونالدو معتقد هستند که در واقع خواهر رونالدو هیچ کدام از نظراتش را خودش نمی‌دهد و تمام حرف های او از طرف کریستیانو رونالدو می‌آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала