Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش زیدان به اختلافات بنزما با وینیسیوس

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان به اختلافات درون تیمش واکنش نشان داد و مدعی شد که بازیکنان با بین خود حرف زدند و این موضوع را حل کردند.

به گزارش اسپوتنیک، سه شنبه شب و در حالی که دو تیم رئال و مونشن گلادباخ، در حال ورود به میدان برای آغاز نیمه دوم بودند، بنزما به فرلاند مندی گفت که به وینیسیوس پاس ارسال نکند و این اظهارات بازیکن فرانسوی توسط دوربین‌ها ضبط شد. او بازیکن برازیلی را متهم کرد که در یک بازی سخت برای رئال مادرید علیه روند تیمی بازی می‌کند. رئال در نهایت باخت 0-2 را با تساوی 2-2 مبدل کرد و طبق گفته بنزما، مندی در نیمه دوم تنها سه پاس به وینیسیوس ارسال کرد.

کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
عذرخواهی و دل‌جویی بنزما از وینیسیوس+عکس و ویدیو

این حرف‌های بنزما انعکاس زیادی در رسانه‌ها داشت و برخی‌ کارشناسان این موضوع را اختلافات درون تیمی عنوان کردند.

واکنش‌ها سبب شد تا بنزما از وینیسیوس عذرخواهی و دلجویی کند و به نوعی نشان دهد که این موضوع پایان یافته است.

امروز و در کنفرانس خبری زیدان قبل از بازی با هوئسکا، خبرنگاران بار دیگر این موضوع را دامن زدند و موجب شد سرمربی رئال به این موضوع واکنش نشان دهد.

زیدان در مورد اختلاف بنزما با وینیسیوس گفت:" مهمترین نکته که باید به آن توجه کرد این است که بازیکنان در بین خودشان حرف‌هایی می‌زنند. حرف‌های بسیاری در زمین زده شده و همان جا می‌ماند. ما یک تیم هستیم و نیاز به انرژی برای سایر موارد داریم. خوب است که این اتفاقات رخ دهد چون نشان می‌دهد که ما زنده هستیم. آنها حرف زدند و همین. من فکر نمی‌کنم این آسیبی به وجهه بنزما بزند چون این اتفاقات همیشگی است و در زمین می‌ماند. امروز دوربین‌های بسیاری وجود دارد اما این اتفاق همیشه رخ داده است. هیچ مشکلی نیست. نکته مهم این است که ما انرژی خود را روی بازی فردا متمرکز کنیم، بقیه موارد اهمیتی ندارد. چیزهای بسیاری در زمین گفته می‌شود. این صحبت‌ها حتی درباره من هم انجام می‌شود".

این در حالی‌ست که هر دو بازیکن امروز در کنار هم عکس گرفتند و نشان دادند که این مشکل به صورت کلی حل شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала