Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازسازی برنابئو در چه مرحله‌ای قرار دارد؟+ویدیو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید تصاویر جدیدی را از عملیات بازسازی 500 میلیون پوندی سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه جدید خود، منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید در حال بازسازی ورزشگاه خانگی 73 ساله خود است، عملیاتی که در اوایل سال جاری میلادی آغاز شد و تصاویر جدیدی از این ورزشگاه به تازگی منتشر شده است.

 ساختار آهنی بزرگی شامل دو خرپای اهرمی یا دو شاهین ترازو که از سمت شرق به غرب کارگزاری شده تا بخشی از سقف این سازه باشد و روی دو برج جدید بر کاستیانا قرار خواهد داشت در این تصاویر دیده می‌شود.

 تصاویر جدیدی که در صفحه رسمی توییتر این باشگاه به اشتراک گذاشته شده نشانگر روند طولانی ساختن سقف جدید قابل باز و بسته شدن و زیبای این ورزشگاه است.

رئال مادرید در حال حاضر و به دلیل عملیاتی که در سانتیاگو برنابئو در جریان است بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار می‌کند. برنابئو همچنین در حال مدرنسازی ظاهر خود است و از این پس نمایشگرهای ویدیویی 360 درجه خواهد داشت و صندلی‌های جدیدی نیز در آن تعبیه خواهد شد. بخش خصوصی ورزشگاه نیز با تغیراتی روبرو خواهد بود. این کار در ابتدا قرار بود در زمان تعطیلی انجام شود اما به دلیل شرایط فوری که با شیوع ویروس کرونا پیش آمد زودتر از آن آغاز شد. گفته می‌شود که تمام این روند 18 تا 24 ماه به طول خواهد انجامید. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала