Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما - وینیسیوس؛ پایان جنگ در مادرید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید برای توضیح اوضاع اخیر وینیسیوس را هدف قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریم بنزما مهاجم فرانسوی و باتجربه رئال مادرید با هم‌تیمی جوان برزیلی‌اش وینیسیوس جونیور هر دو روز پنجشنبه تمرین کردند و قبل از این‌که لحظه‌ای از گروه برای گفتگو دور باشند به صورت عادی تمرین کردند.

روز پنجشنبه در زمین تمرین والدبباس علاقه مندی برای بازدید از روزنامه نگاران افزایش یافت که مشتاق دیدن روابط متقابل بین کریم بنزما بازیکن رئال مادرید و وینیسیوس جونیور بود. این دو بازیکن طی 24 ساعت گذشته پس از گزارش شکایت بنزما درباره هم‌تیمی جوان‌ترش در جریان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا سرخط اخبار و روزنامه‌ها بودند.

بنزما وینی را برای چت پیدا می‌کند

برنامه تلویزیونی فرانسوی تله‌فوت ویدیویی را پخش کرده بود که در آن بنزما ادعا می‌شود به فرلان مندی در مورد وینیسیوس شکایت نمود اگرچه در واقع هیچ وقت از این برزیلی نامی برده نمی‌شود.

بنزما ظاهراً به مندي گفت: "او آنچه را كه می‌‌خواهد انجام می‌دهد. با او بازی نکن برادر. او علیه ما بازی می‌کند." پس از آن می‌توان در هنگام بازگشت مادرید به نیمه دوم بازی بوروسیا-پارک این دو هموطن را در مکالمه با وینیسیوس دید.

روز چهارشنبه بازیکنان یک روز استراحت داشتند اما تیم روز پنجشنبه به کار خود برگشته بود زیرا آنها برای بازی لالیگا سانتاندر مقابل هوئسکا آماده شدند. بنزما قبلاً روی اینستاگرام ظاهر شده بود تا خطی را منتشر کند که گمان می‌رود اشاره به اظهارات تله‌فوت باشد: "و در حالی‌که سگ‌ها پارس می‌کنند شماره 9 آن را نادیده می‌گیرد".

بنابراین در تمرین همه بسیار آرام به نظر می‌رسید. جلسه از ساعت 11:00 شروع شد و بنزما و وینیسیوس به طور معمول درگیر شدند حتی بازیکن فرانسوی برای یافتن توضیحی در مورد آنچه در آلمان اتفاق افتاده بود به دنبال جوان 20 ساله بود. این موضوع پس از یک صحبت کوتاه به رختخواب کشیده شد. معلم و دانش آموز نقش‌هایی که تاکنون در زمین و خارج از زمین بازی کرده‌اند به نظر می‌رسد که برای مدتی ادامه داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала