Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت مهره احتیاطی کومان؛ نیمکت کالاتالان‌ها خالی از مدافع + عکس

© AFP 2023 / KAY NIETFELDЛоготип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года
Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد فدریکو آراخو دا سیلوا مدافع اروگوئۀ بارسا مصدوم شده و یک ماه نمی‌تواند آبی‌اناری‌ها را همراهی کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد پنجشنبه، در ورزشگاه آلیانز تورین به مصاف یوونتوس رفت و در نبود جرارد پیکه در خط دفاعی موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست داده در صدر جدول گروه G، بماند.

در این دیدار رونالد آراخوی اروگوئۀ به عنوان جانشین پیکه به میدان رفت و عملکرد خوبی نیز از خودش به نمایش گذاشت.

این مدافع جوان اما در پایان بازی مصدوم شد و حالا مشخص شده که یک ماه نمی‌تواند آبی‌اناری‌ها را در تمامی رقابت‌ها همراهی کند.

آراخو قبل از بازی با یوونتوس و در جریان تمرینات نیز درد داشته اما کومان به دلیل نداشتن مدافع میانی، مجبور به استفاده از این بازیکن شده که همین موضوع سبب تشدید مصدومیت او شده است.

این در حالی‌ست که کومان در بازی شنبه شب برابر آلاوز، بار دیگر لنگلت و پیکه را در اختیار خواهد داشت اما نیمکت او خالی از مدافع مرکزی خواهد بود و اگر یکی از این دو مدافع مصدوم شود، مجبور به استفاده از هافبک‌هایش در خط دفاع خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала