Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیندۀ مسی در صدر برنامه‌های نامزدان ریاست بارسلونا

© REUTERS / Nacho DoceДевушка фотографируется напротив граффити с изображением игрока ФК "Барселона" Лионель Месси в Испании
Девушка фотографируется напротив граффити с изображением игрока ФК Барселона Лионель Месси в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همه نامزدان ریاست باشگاه بارسلونا، برنامه‌های مشخص برای لیونل مسی دارند و می‌خواهند این بازیکن در نیوکمپ بماند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی تا پایان فصل با بارسلونا اعتبار دارد و در صورت که باشگاه با او تمدید نکند، این بازیکن می‌تواند به صورت آزاد راهی باشگاه دیگری شود.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی هنوز میخواهد بارسا را به مقصد سیتی ترک کند

استعفأ بارتومئو و هیئت مدیره بارسا، که مسی روابط خوبی با آن‌ها نداشت، امیدهای هواداران این تیم را به ماندن او در نیوکمپ افزایش داده است و نامزدان ریاست باشگاه نیز در برنامه‌های خود به حفظ او اصرار دارند.

قبل از این ویکتور فونت گفته بود که مسی را حفظ خواهد کرد و تمام تلاشش را به خرچ خواهد داد تا ژاوی نیز هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

حالا جوردی فاره دیگر نامزد ریاست بارسلونا می خواهد با طرحی جالب کاپیتان تیم را در نیوکمپ نگهدار و قرارداد او را تمدید کند.

او در این مورد امروز با خبرنگاران سخن گفت‌و گو کرد و چنین گفت:" منتظر برنده شدن در انتخابات برای صحبت با پدر لئو نمی مانیم. سعی می کنیم که در حالی در انتخابات شرکت کنیم که به لئو اطمینان می دهیم که بماند. پروژه ای مادام العمر را برای او در نظر داریم. اگر ما برنده انتخابات شویم، لئو تا هر زمانی که بخواهد می تواند در بارسلونا بماند. مسی باید چه به عنوان مدیر افتخاری و چه به عنوان سفیر باشگاه، نماد باشگاه بارسلونا باشد و از حضورش درآمدزایی خواهیم کرد. یک پروژه اقتصادی مشخص داریم تا برندهای بارسلونا و مسی را متحد کنیم اما در ابتدا شخصا باید این پروژه را به او توضیح بدهیم. این پروژه بی نظیری است. می خواهیم مسی را به مایکل جردن جدید تبدیل کنیم".

این در حالی‌ست که امروز رسانه‌ها بار دیگر از احتمال پیوستن مسی به سیتی خبر دادند و مدعی شدند که در تصمیم کاپیتان بارسا تغییر نیامده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала