Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست رونالدو برای جذب ستاره باتجربه پی‌اس‌جی

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو از مدیران یوونتوس خواسته است تا برای جذب آنخل دیماریا اقدام کنند و این ستاره آرجانتینی که با او در رئال هم بازی بوده است را به تورین بیاورند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد دیماریا با پاریسن جرمن رو به پایان است و این بازیکن قصد دارد به زادگاهش برگردد و سال‌های پایانی فوتبالش را آنجا بگذراند. این ستاره آرجانتینی نیم نگاهی به حضور در فوتبال ایتالیا نیز ندارد و در صورت دریافت پیشنهاد خوب در مورد آن فکر خواهد کرد.

Португальский футболист Криштиану Роналдо - اسپوتنیک افغانستان
پیام رونالدو به مارادونا: پس از من، شما شماره یک دنیای فوتبال هستید + ویدیو

از سوی دیگر شنیده می‌شود که رونالدو به سران باشگاه یوونتوس توصیه کرده که این بازیکن را در زمستان و یا فصل بعدی به خدمت بگیرند و شرایط را برای خرید وی مهیا کنند.

براساس گزارش کالچیو مرکاتو، کالچو مرکاتو نوشته که اگر د‌یماریا پی‌اس‌جی را ترک کنند یوونتوس می‌تواند مقصد احتمالی او باشد چرا که کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی این تیم به اطلاع مسئولان باشگاه رسانده که دوست دارد فرصت برای بازی کردن در کنار هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید داشته باشد.

رونالدو در حالی چنین درخواست را مدیران یوونتوس کرده است که قبل از این نیز برای جذب مارسلو و برونو آلوز به مدیران این تیم درخواست کرده بود اما هر دو بازیکن به تورین منتقل نشدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала