Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاتی در تلاش ماندن برای سال‌های زیاد در بارسا

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنسو فاتی ستاره جوان بارسلونا که امروز 18 ساله شد، تلاش دارد تا سال‌های زیادی را در بارسا بماند.

به گزارش اسپوتنیک؛ همانطور که امروز آنسو فاتی هجدهمین سالگرد تولد خود را جشن می‌گیرد، ادعا کرده که قصد دارد سال‌های بیشتری در بارسلونا بماند.

او بدون شک با استعدادترین بازیکن جوانی‌ست که در سال‌های اخیر از لاماسیا بیرون آمده است. کم کم آنسو فاتی در تیم اصلی بارسلونا جایی برای خود رقم زده است. مُهاجم 18 ساله که برای اولین بار وارد چرخش می‌شود به لطف نمایش‌های قدرتمند خود حتی بیشتر وقت بازی را می‌گیرد تا جایی که اکنون این فرصت را دارد تا به طور مکرر در تیم اول و اصلی بارسا ظاهر شود. با این کار آنسو فاتی درهای تیم ملی اسپانیا را با مربیگری لوئیس انریکه باز کرده است.

"این تازه شروع کار است "

آنسو فاتی استعدادی زودرس است و باشگاه بارسلونا طبیعتاً دستانش را می‌مالد تا او را در ترکیب تیم‌اش در دسترس داشته باشد. و گرچه ممکن است باشگاه کاتالان از علاقه اعلام شده برخی از تیم‌های اروپایی به بیتسائو لرزیده باشد اما آنها می‌توانند با برنامه‌های بازیکن جوان خود اطمینان حاصل کنند. در حقیقت هنگامی که موندو دپورتیوو به مناسبت هجدهمین سالگرد تولدش که این شنبه را جشن می‌گیرد از او سوال کرد، بازیکن ملی پوش اسپانیایی اطمینان داد که او قصد دارد برای مدت طولانی در بارسا بماند: "این تازه شروع کار است. امیدوارم سال‌های دیگر را به عنوان بازیکن بارسلونا جشن بگیرم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала