Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ در نشست خبری: بدون سکس امکان ندارد بازیکن خوبی باشید+ ویدیو

© AFP 2023 / Oli Scarffپپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی
پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صحبت های عجیب سرمربی منچسترسیتی به شدت مورد توجه در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر شفیلدیونایتد صحبت های جالبی را در خصوص بازیکنان موفق امروزی و رابطه جنسی با شریک زندگی بیان کرده است.

گواردیولا با لحنی خنده دار و در حالی که صحبت هایش باعث خنده میان خبرنگاران در تالار نیز شد، گفت: بدون داشتن رابطه جنسی ( سکس ) با شریک زندگی ات، امکان ندارد یک فوتبالیست خوب شوی.

 که برای این که بازیکن خوبی در فوتبال باشی باید با شریک زندگی ات رابطه سکسی داشته باشی.

وی گفت: بدون این کار محال است، اما من هرگز این کار را نکردم..

ویدیو را ببینید:

سرمربی منچسترسیتی در ادامه صحبت هایش به موضوع جدایی از سیتی و رفتن دوباره به بارسا هم واکنش نشان داد.

در اسپانیا گزارش شده است در صورتی که ویکتور فونت به عنوان رئیس جدید بارسلونا انتخاب شود، یکی از برنامه های جدی اش، انتخاب دوباره پپ گواردیولا به عنوان سرمربی خواهد بود.

این در حالیست وی شانس زیادی برای بردن کرسی ریاست باشگاه بارسلونا را دارد و بسیاری معتقدند وی شماره اول این صندلی خواهد بود.

با این حال گواردیولا در نشست خبری قبل از دیدار امروزش در لیگ برتر به این موضوع واکنش نشان داد و هر گونه جدایی از تیم کنونی اش را رد کرد.

گواردیولا با تاکیید به حضورش در رقابت های لیگ برتر عنوان کرد، در سیتی خوشحال است و میخواهد سالهای زیادی در این تیم بماند و به کارش ادامه دهد.

ویکتور فونت به این عقیده است تنها مربی که میتواند بارسا به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان برساند، گواردیولا است، اما ظاهرا پپ در سیتی آرامش دارد و از کار با تیم عربی تیم منچستری رضایت کامل دارد.

حال باید دید سرنوشت رئیس جدید بارسلونا چه خواهد شد و در قدم بعدی باید انتظار کشید تا عملکرد رونالد کومان را در مقایسه با والورده و کیکه ستین نیز مشخص شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала