Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی به فکر جذب ستارۀ دیگر از رئال مادرید

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC
From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی ایتالیایی اورتون تصمیم دارد ایسکو را نیز به گودیسون پارک ببرد تا در کنار خامس در خط میانی تیمش توپ بزند.

به گزارش اسپوتنیک، خامس رودریگز قبل از پیوستن به اورتون در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، وضعیت خوبی در رئال مادرید نداشت و زیدان روی این ستاره کلمبیایی حساب نمی‌کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی اورتون اما از استعداد و توانایی‌های او آگاهی کامل داشت و در تابستان با پرداخت مبلغ ناچیز او را به گودیسون پارک برد و حالا از درخشش او سود می‌برد.

این سرمربی ایتالیایی حالا به ایسکو که وضعیت مشابه با خامس دارد، چشم دوخته و می‌خواهد همانند ستاره کلمبیایی، این بازیکن را نیز جذب کنند.

هافبک اسپانیایی دیگر بخشی از برنامه های زین الدین زیدان نیست و مدیران کهکشانی‌ها تصمیم گرفته اند او را در زمستان وارد بازار نقل‌وانتقالات کنند.

رئال حتی آماده است این بازیکن را به صورت قرضی به تیم دیگر واگذار کند اما به شرطی که باشگاه آینده ایسکو آماده پرداخت کُل دستمزد او باشد.

این باشگاه با نمایندگان بازیکن نیز صحبت کرده و اکنون با مشتریان احتمالی او از لیگ انگلیس و ایتالیا مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

آرسنال، یوونتوس و سویا در گذشته به جذب این بازیکن علاقه نشان داده بودند، اگرچه منابع نزدیک به این بازیکن می گویند اکنون هیچ یک از سه باشگاه ابراز تمایل نکرده اند.

به این ترتیب اورتون بیشتر شانس را برای جذب ایسکو دارد و می‌تواند در زمستان این بازیکن را به راحتی جذب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала