باز شدن مرزهای روسیه برای ورود مسافران خارجی پیش بینی شد

© Sputnik / Виталий Аньков /  مراجعه به بانک تصاویر باز شدن مرزهای روسیه برای ورود مسافران خارجی پیش بینی شد
باز شدن مرزهای روسیه برای ورود مسافران خارجی پیش بینی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان گردشگری روسیه باز شدن احتمالی مرز های روسیه برای مسافران خارجی را از آغاز سال آینده پیش بینی نموده است.

به گزارش اسپوتنیک،  مایا لومیدزه مدیر انجمن تور اپراتور های روسیه  می‌گوید مرزهای روسیه برای مسافران خارجی بطور تدریجی در ماه های مارچ و یا آپریل 2021 آغاز می شود.

به گفته وی، سرعت رشد گردشگری هنوز به دلیل شرایط پیچیده  مربوط به بحران اپیدمیولوژیک در جهان محدود است. اگر در این دوره مرزها باز شود، بهبود صنعت گردشگری پس از بیماری همه گیر به طور محسوسی تسریع می شود.

لومیدزه خاطر نشان ساخت که از ماه جنوری سال آینده - 2021 ، شهروندان 52 کشور فرصت دیدار از روسیه با ویزای الکترونیکی را خواهند داشت. این لیست شامل "تأمین کنندگان" اصلی گردشگران به استراحتگاههای روسیه - چین و کشورهای اروپایی است.

میدان هوائی - اسپوتنیک افغانستان
روسیه سرحدات خود را بخاطر کرونا مسدود نمی کند

مدیر سازمان گردشگری روسیه ضمن ابراز نظر در مورد باز شدن مرزهای روسیه با سایر کشورها در زمستان توضیح داد که تصمیم گیری در این خصوص باید بر اساس عمل متقابل و بروز COVID-19 بنا شود.

وی گفت: ما امیدواریم که در صورت تثبیت وضعیت اپیدمیولوژیک، [جمهوری دومنیکن] در لیست کشورهایی شامل ساخته شود که روسیه برای مسافرت زمستانی به آنها اجازه ورود دریافت می‌کنند".

با این حال نظرسنجی ها نشان می‌دهد که شهروندان  روسیه با بی صبری منتظر گشوده شدن استراحتگاه ها در جنوب شرقی آسیا هستند، اما چشم انداز در مورد این مناطق هنوز چندان روشن نیست. "

گفتنی است که روسیه به دلیل گسترش COVID-19 در پایان ماه مارچ ، مرزهای خود را کاملا مسدود ساخت، فقط پروازهای سازمان یافته برای بازگشت روس ها از خارج از کشور و همچنین پروازهای منفرد دولت ، موارد استثنایی بودند. ترافیک هوایی بین المللی از اول آگست دوباره احیا شد. اولین کشورهایی که به روی روس ها باز شدند ترکیه ، انگلیس و تانزانیا بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала