Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال تفکرات پپ و گواردیولا در فینال جام حذفی زنان انگلستان

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی پیش از فینال جام حذفی بانوان به سرمربیان من‌سیتی و اورتون مشاوره می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی پیش از دیدار روز یکشنبه فینال جام حذفی زنان در ومبلی، حمایت خود را از گرت تیلور و ویلی کرک سران تیم‌های بانوان منچسترسیتی و اورتون اعلام داشتند.

هر دو مربی به دنبال اولین جام نقره‌یی خود هستند و از تجربه دو مربی که همه چیز در مورد برنده شدن را می‌دانند استفاده کرده‌اند.

تیلور رئیس من‌سیتی گفت: "من موفق شدم چند هفته پیش با پپ صحبت کنم و اولین چیزی که او از من پرسید این بود که چه زمانی فینال برگزار شد بنابراین عالی است که او علاقه زیادی را حفظ می‌کند او بسیار حمایت می‌کند. این زیبایی حضور در سیتی است واقعاً احساس می‌شود یک خانواده است و همه واقعاً پشت سر ما هستند، از ما حمایت می‌کنند و می‌خواهند که کار خوبی داشته باشیم."

در حالی که گواردیولا برای تماشای فینال روز یکشنبه از تلویزیون آزاد خواهد بود شاگردان آنچلوتی با یک سفر لیگ برتری به نیوکاسل می‌روند.

کرک گفت: "من دیروز با کارلو در این باره صحبت کردم و او عجیب است که این شروع کارها بسیار نزدیک است. من مطمئن هستم که خبر پیروزی ما اگر چنین باشد به سرعت به نیوکاسل می‌رسد و من مطمئن هستم که این مردان جشن می‌گیرند. راهی که او برای فینال جام حذفی خود آماده کرد کاملاً متفاوت از روشی بود که من برای آن آماده کردم اما این به این دلیل بود که هفته قبل از قهرمانی در جام حذفی او قهرمان لیگ شد. بنابراین احتمالاً موقعیت بسیار خوبی داشت. این اولین فرصت مناسب ما برای برنده شدن جام نقره‌یی است، بنابراین من کمی متفاوت با آن کنار می‌آیم."

کلوئه کلی مُهاجم سیتی که تابستان اورتون را ترک کرد اکنون با تیم سابق خود روبرو شده که در سفر به ومبلی نقشی داشته است وکلی 22 ساله واجد شرایط بازی است. این وضعیت عجیبی است اما فینال جام حذفی و چیزی است که رویاها از آن ساخته شده‌اند. مهم نیست که حریف چه کسی باشد ما می‌خواهیم کار را به پایان برسانیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала