Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان - بارسلونا؛ رابطه‌ای که در حال جان گرفتن است

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان
رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان پس از روی کار آمدن بر نیمکت هدایت بارسلونا توانسته این تیم را منسجم‌تر از قبل نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان وارد بارسلونا شد، در حالی‌که وظیفه دشواری برای متحد کردن رختکن داشت که در بهترین حالت زیر نظر مربیان اخیر خشن بود. در اولین ماه‌های مسئولیت خود مربی هالندی قانونی را وضع کرد.

سرمربی بارسلونا پیش از این در کار قبلی خود در لالیگا سانتاندر با والنسیا و همچنین فعالیت‌های خود در هالند و انگلستان به عنوان مربی سخت‌گیر شهرت داشت. آنچه که او اکنون در نیوکمپ نشان می‌دهد کنترل او در جنبه احساسی بازی است.

تحت سلطنت کوتاه کومان، تعدادی از بازیکنان بارسلونا از قبل مهارت مدیریت وی را احساس کرده‌اند. پدری مطمئناً کسی است که در این فصل از اعتقادی که رئیس‌اش به او نشان داده نهایت استفاده را کرده است.

لیونل مسی

همانطور که کومان خودش گفته او رابطه خوب و صادقانه‌ای با مسی برقرار کرده و از زمان ورود به بارسلونا این کار را انجام داده است. پس از پیروزی مقابل یوونتوس در تورین در آغوش گرم و گپ و گفتی دوستانه بین مربی و کاپیتان برقرار شد.

فرانکی دی یونگ

حضور در فُرم هموطن‌اش یکی از اولویت‌های کومان به عنوان سرمربی بارسلونا بود. این زوج پیش از این با تیم ملی هالند همکاری کرده بودند و دی یونگ در نقش خود در آنجا رونق داشت. در تورین کومان به بازیکن 23 ساله آنقدر اعتماد کرد تا بتواند در پست دفاع میانی جایگزین شود.

آنتوان گریزمان

اگرچه این بازیکن فرانسوی در این فصل تاکنون تیراندازی نکرده است اما کومان اطمینان دارد که می‌تواند بهترین نتیجه را از گریزمان در بارسلونا کسب کند. این بازیکن خود اختلاف نظر خود را در پست خود تحت مربیگری هالندی ابراز داشته ولی هرگز تحت نظر این رئیس جدید از تیم کنار گذاشته نشده است.

عثمان دمبله

کومان پس از چند هفته کار کردن با خودش دمبله را در مسابقات اخیر برگرداند. این مربی مطمئن است که مُهاجم فرانسوی می‌تواند به یک بازیکن تعیین کننده برای تیمش تبدیل شود و گلزنی در تورین گواه این موضوع است.

 

نامزدهای دیگر

بازیکنانی وجود دارند که به نظر نمی‌رسد تحت نظر کومان احساس محبت کنند و در این فصل بندرت برای بارسلونا بازی کرده‌اند.

ریکی پویگ، کارلس آلنیا، مارتین برایتویت در این فصل اقدامات بسیار کمی را مشاهده کرده‌اند اگرچه ممکن است انتظار نرود که هر هفته شروع به کار کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала