Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: نگران وضعیت بارسا هستم، حق دارید انتقاد کنید

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از نمایش ضعیف تیمش برابر آلاوز در رقابت های لالیگا، وضعیت تیمش را نگران کننده توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشه تیم فوتبال بارسلونا در زمین آلاوز به تساوی یک بر یک رسید تا اختلاف امتیاز این تیم با رئال مادرید صدرنشین به 8 امتیاز افزایش پیدا کند.

با این حال رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا در نشست خبری پس از مسابقه با آلاوز گفت: در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم، اما میتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. برای من به عنوان مربی این موضوع نگران کننده است که از 12 امتیاز ممکن در 4 بازی گذشته ما فقط دو امتیاز گرفتیم.

در شرایط کنونی همه حق دارند از بارسا انتقاد کنند. درست است که باختیم، اما عملکرد تیم قابل بود چون توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و اگر این کار را نمیکردیم نگرانی من بیشتر میشد.

نگرانی من در قسمت دیگر این است که تیمی مثل بارسلونا نمیتواند موقعیت های زیادی ایجاد کند و فقط یک گل میزند. باید از موقعیت ها بیشتر استفاده کنیم. مقابل یوونتوس هم همین مشکل را داشتیم و شانس های مان را به گل تبدیل نکردیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала