Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی - ایسکو؛ رابطه‌ای رو به تحقق

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو بازیکن رئال مادرید
ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی باشگاه اورتون علاقه‌مند است تا ایسکو ستاره خط میانی رئال ماردید را جذب کند.

به گزارش اسپوتنیگ؛ ایسکو دیگر بخشی از برنامه‌های اولیه زیدان نیست و می‌تواند این تیم را ترک کند و حالا خبر می‌رسد که اورتون به او علاقمند است و دستمزد وی کمک مالی ورود کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن در سال 2021 را می‌کند.

گفته می‌شود که اورتون علاقه دارد ایسکو آلارکون هافبک رئال مادرید را به گودیسون پارک بیاورد. کارلو آنچلوتی از وضعیت بازیکن متولد مالاگا در سانتیاگو برنابئو آگاه است و معتقد است که او می‌تواند در پروژه خود برای فصل آینده جای بگیرد.

طبق گزارش دیلی میرور، اورتون در حال حاضر در تلاش است تا شرایط انتقال این هافبک را فراهم کند و او را به شمال انگلستان ببرد. اما ایسکو قصد ندارد جنوری این تیم را ترک کند و تا پایان فصل برای جایگاهش در تیم مادریدی می‌جنگد. هنگامی‌که رقابت‌های 2020/21 به پایان می‌رسد و بازار نقل و انتقالات تابستان سال آینده باز می‌شود این بازیکن 28 ساله قصد دارد از لوس بلانکوس دور شود.

رئال مادرید هزینه مربوط به جدایی احتمالی ایسکو را در نظر خواهد گرفت، زیرا این امر در تأمین مالی جذب کیلیان امباپه در سال 2021 کمک خواهد کرد. این بازیکن فرانسوی آخرین فصل خود را با پاری‌سن‌ژرمن سپری می‌کند، قراردادش تا سال 2022 در فرانسه ادامه دارد. رئال مادرید می‌داند که تابستان سال آینده شانس آنها برای به دست آوردن بازیکنی است که به نظر می‌رسد قرار است در دهه آینده، فوتبال جهان را تسخیر کند.

 

ایسکو برای حضور در تیم تلاش می‌کند

از زمان ورود زین الدین زیدان به رئال مادرید، ایسکو دوران خوب و بدی را پشت سر گذاشته است. در سیستم 4-3-3 که توسط مربی فرانسوی استفاده می‌شود، او نتوانسته جایی پیش از خط میانی همیشگی زیدان با سه هافبک دیگر (کاسمیرو، کروس و مودریچ) بدست آورد. با این وجود ایسکو در آخرین بازی فصل دو بار درخشید که زیدان با نتیجه 4-1-2-1-2 پیش رفت و ایسکو به عنوان بازیساز عمل کرد و بهترین موقعیت خود را پشت سر کریستیانو رونالدو و بنزما و جلوتر از سه گانه فوق الذکر سپری کرد. با شروع از آنجا او گلی را به ثمر رساند که مادرید را به فینال لیگ قهرمانان 2017 رساند. (اتلتیکو مادرید را در ویسنته کالدرون در نیمه نهایی شکست داد) و سرانجام رئال مادرید با شکست 4-1 یوونتوس در فینال به پیروزی رسید.

در این فصل ایسکو آنچنان که انتظار داشت ظاهر نشده است. او مقابل وایادولید شروع کرد (57 دقیقه بازی) اما فقط 177 دقیقه بازی در لیگ دیده است و در ال‌کلاسیکو یا بازی‌های لیگ قهرمانان حضور نداشته است. او هنوز هم به دنبال اولین گل و پاس گل خود است.

Isco - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ایسکو در راه خامس؛ هافبک ناراضی زیدان شاگرد آنجلوتی میشود؟

آنچلوتی بهترین نتیجه را از خامس می‌گیرد

لیگ برتر و اورتون به عنوان مقصد بعدی ایسکو محسوب می‌شود. شاگردان کارلو آنچلوتی در این فصل با کمک خامس رودریگز بازیکن سابق مادرید شروع خوبی را آغاز کرده‌اند. آنچلوتی در اورتون برای جناح راست یکی از بازیکنان مورد علاقه خود را پیدا کرده، جایی که می‌تواند به پای چپ قابل اعتماد خود بیاید و به کالورت لوین یا ریچارلیسون تغذیه کند. مُهاجم انگلستانی مطمئناً از ورود ستاره کلمبیایی خوشحال شده است زیرا او شریکی پیدا کرده که پاس‌های با کیفیتی برای او فراهم می‌کند که باعث شده تنها در شش مسابقه لیگ برتر هفت گل به ثمر برساند و دومین گلزن برتر لیگ باشد.

 

دوباره با کارلو متحد شد

زیر نظر آنچلوتی در رئال مادرید ایسکو یکی از مهمترین بازیکنان تیم بود که فقط در دو فصل 106 بازی انجام داد. این ملی پوش اسپانیایی از بازی در پست هافبک در کلاسیک 4-3-3 ایتالیایی بلکه در جناحین 4-4-2 نیز فصل قابل توجهی را در کارنامه خود داشت. یک ماجراجویی جدید مرد مالاگایی را فرا می‌خواند که مانند خامس می‌تواند در قسمت آبی لیورپول زنده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала