Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انگلیس یک ماه تعطیل میشود، لیگ برتر اما برگزار میشود

© AFP 2023 / Adrian DennisВратарь английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Давид де Хеа на матче с "Тоттенхэм Хотспур" в Лондоне, Великобритания
Вратарь английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Давид де Хеа на матче с Тоттенхэм Хотспур в Лондоне, Великобритания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجودی که نخست وزیر بریتانیا اعلام کرده است که از روز پنجشنبه کشور انگلیس دوباره قرنطنیه کامل خواهد شد، اما رقابت های لیگ برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، در پی شیوع موج دوم ویروس کرونا در قاره سبز مخصوصا در کشور انگلیس، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس اعلام کرده است که از تاریخ 5 نوامبر تا دو دسمبر این کشور دوباره به قرنطینه و تعطیلی عمومی خواهد رفت.

بوریس جانسون تأیید کرده است که از پنجشنبه، انگلیس به دنبال افزایش قابل توجه در موارد ویروس کرونا به تعطیلی عمومی خواهد رفت.

نخست وزیر مجموعه جدیدی از محدودیت ها را که شباهت زیادی به تعطیلی دوره اول کرونا دارد را امروز در جریان یک پیام تلویزیونی به شهروندان کشورش اعلام کرد.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که بیم آن میرفت که با دستور نخست وزیر، دوباره رقابت های لیگ برتر فوتبال در انگلیس به حالت تعلیق دربیاید، اما ظاهرا مسابقات کماکان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و جانسون اعلام کرده است که رقابت های لیگ برتر تعطیل نمیشود.

جانسون بخاطر حفظ جان مردم از کوید 19 تمامی شهروندان توصیه کرده که در خانه بمانند و تمامی کارها را در خانه انجام دهند.

وب سایت رسمی دولت اعالم کرده است که "امکانات تفریحی داخل و خارج از منزل، مانند سالن های بولینگ، مراکز تفریحی و سالن های ورزشی، امکانات ورزشی از جمله استخرها، زمین های گلف و رشته های رانندگی، استودیوهای رقص، اصطبل و مراکز سواری، مراکز کوهنوردی، تیراندازی با کمان و همچنین  پارک های آبی و تفریحی در این مدت اجازه فعالیت ندارند.

پیش بینی نمی شود که برای ورزش جوانان معافیتی در نظر گرفته شود اما کودکان همچنان می توانند در مدرسه ورزش کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала