Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوت ستین شکست؛ در بارسا هر چه مسی بخواهد همان میشود

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی سابق و کوتاه مدت بارسلونا صحبت های جالبی را در خصوص این تیم و لیونل مسی به میان آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین که به دنبال شکست سنگین 8 بر 2 بارسا برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان فصل پیش از سمتش اخراج در گفتگو با ال پایس سکوت چند ماهه اش را شکست داد و اعلام کرد در بارسا تقابل با مسی کار آسانی نیست.

کیکه ستین فصل پیش در جنوری امسال، جانشین ارنستو والورده در بارسا شد، اما هرگز نتوانست بارسا را آنطوری که هواداران و باشگاه میخواهد، اداره کند.

اوضاع برای ستین زمانی بد شد که وی قهرمانی در لالیگا را از دست داد و با توقف در چند دیدار راه قهرمانی رئال مادرید و زیدان را هموار کرد.

 کیکه ستین در گفتگو با ال پایس در مورد شکست سنگین برابر بایرن مونیخ گفت: بازی بسیار سختی بود و هیچ وقت این شکست را فراموش نخواهم کرد. بدی اش این است که نام من در تاریخ با این شکست سنگین گره خورده است.

من هم به نوبه خود اشتباهاتی در این شکست داشتم و در این مورد به زودی بیشتر خواهم نوشت. یک روز بعد از اخراجم متوجه شدم که زمینه اخراجم از قبل فراهم شده بود و همه چیز ترتیب داده شده بود تا من دیگر سرمربی بارسا نباشم.

وی گفت: وقتی در تیمی مثل بارسا مربیگری میکنید و بهترین بازیکنان دنیا را د اختیار داشته باشید، با چالش زیادی های روبه رو میشوید.

سرمربی سابقه بارسا در مورد مسی و رابطه اش با او نیز گفت: اول باید بگویم که او بهترین بازیکن تاریخ است، واقعیت این است که در بارسا کنترل کردن مسی کار آسانی نیست.

بارسا سالهاست مسی را همین طوری قبولش کرده و با او کنار می آید، من چه کسی هستم که بخواهم مسی را تغییر دهم؟

مسی به شدت شخصیت درون گرایی دارد و کم حرف میزند. در واقع او کارهایش را انجام میدهد و فقط شما نظاره گر هستید. در بارسا هر چه مسی بخواهد، همان میشود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала