Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش بزرگ والورده در ترکیب زیدان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فدریکو والورده
فدریکو والورده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فد والورده در ترکیب زین الدین زیدان برای رئال مادرید نقش پررنگی را بازی می‌کند و سهم ارزشمندی دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فد والورده سهم مهمی در شروع فصل رئال مادرید داشته درست مانند زمانی که لوس بلانکوس سال گذشته در شرایط سختی قرار گرفت.

هنگامی‌که این تیم در مراحل ابتدایی فصل تلاش می‌کرد، سال گذشته والورده توسط زیدان برای تزریق مقداری انرژی به تیم وارد زمین شد و این تصمیم به سرعت نتیجه داد زیرا عملکرد رئال بلافاصله بهبود یافت.

بار دیگر از ستاره اروگوئه‌ای خواسته شده تا رئال مادرید را از بحرانی کوچک که در چند هفته گذشته در آن قرار داشت نجات دهد. این هافبک در حال حاضر در فُرم عالی قرار دارد و شکی نیست که این روزها یکی از اولین نام‌های اساسی تیم زیدان است.

والورده جایگاه خود را در تیم تقویت کرده و از ابتدای فصل در هر 9 بازی افتتاحیه رئال مادرید در لالیگا سانتاندر و لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته و هفت بار شروع کرده است. او پس از تعطیلات بازی‌های ملی فقط برای اولین بازی فصل مقابل رئال سوسیداد و مقابل کادیز نیمکت نشین شد.

اهمیت او برای تیم را می‌توان از طریق حملات چشمگیر او در تیم برجسته کرد. این بازیکن 22 ساله بازیکن اصلی در جدال مقابل هوئسکا در روز شنبه بود، زیرا یک گل و یک پاس گل ساخت. این برای اولین بار در طول 78 بار بازی او برای رئال است که چنین اتفاقی برای او می‌افتد.

گل او پس از گلزنی مقابل رئال بتیس در بنیتو ویامارین و بارسلونا در ال کلاسیکو در نیوکمپ تعداد گل‌هایش در این فصل را به عدد 3 رساند.

والورده در حال حاضر از بهترین فصل گلزنی خود در پایتخت اسپانیا لذت می‌برد و امیدوار است قبل از پایان فصل تعداد دیگری را نیز به این جمع اضافه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала