داکتر هندی چراغ جادویی علاءالدین را 93 هزار دالر خرید

© AFP 2023 / Uttar Pradesh Police (UP Police)داکتر هندی چراغ جادویی علاءالدین را 93 هزار دالر خرید
داکتر هندی چراغ جادویی علاءالدین را 93 هزار دالر خرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس هند می گوید که آنان دو مرد کلاهبردار را بازداشت کرده اند که یک چراغ علاءالدین را مبلغ هفت میلیون روپیه به یک داکتر به فروش رسانیده بودند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Extra.ie، یک داکتر هندی در ایالت اوتار پرادش برای چراغ جادوی "علاءالدین" هفت میلیون روپیه (93 هزار دالر)، به کلاهبرداران پول پرداخت.

روز یکشنبه 24 اکتوبر، داکتر لایق خان شکایتی را مبنی بر تقلبی بودن چراغ جادویی "علاءالدین" به پولیس ارائه کرد. او می گوید که آنان طوری وانمود کردن که در داخل این چراغ جادویی جنی وجود دارد.

فستیوال چراغ های جادویی چین در مسکو  - اسپوتنیک افغانستان
فستیوال چراغ های جادویی چین در مسکو به روایت تصویر

لایق قبل از پرداخت پول از فروشندگان این چراغ خواسته بود که می خواهد این جن را لمس کند و یا چراغ را به خانه ببرد، اما آنان حاضر نشده اند و در جواب او گفتند، که جسم جادویی می تواند به داکتر آسیب برساند.

خان فریب این سخنان را خورد و پول چراغ را پرداخت کرد. کلاهبرداران به او قول سلامتی ، ثروت و خوش شانسی دادند. اما او بعداً فهمید که این لامپ عادی بدون خاصیت جادویی است.

آمیت رای، افسر پولیس می گوید که آنان توانستند در 29 اکتوبر، دو مرد کلا کلاهبردار را بازداشت کنند. او می افزاید که این دو تن با همین طرح قبلاً خانواده های دیگر را برای بدست آوردن میلیون ها روپیه فریب داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала