Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یونایتد: تیم‌های بزرگ همیشه در اوج نیستند

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید شکست منچستریونایتد طبیعی بوده، چرا که همیشه تیم‌های بزرگ در اوج نیستند.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد بعد از بردهای ارزشمند در لیگ قهرمانان اروپا، مقابل آرسنال در لیگ برتر انگلیس یک بر صفر شکست خورد.

Arsenal's Alexandre Lacazette with manager Mikel Arteta - اسپوتنیک افغانستان
برتری سخت توپچی‌ها در سرزمین شیاطین سرخ
اوله‌گنار سولشائر در واکنش به این شکست گفت:«تیم‌های بزرگ همیشه می‌خواهند بهترین بازی‌ها را ارائه دهند اما این امکان‌پذیر نیست. ما در بازی با پاری‌سن‌ژرمن در اوج بودیم، در بازی با چلسی نسبتاً خوب بودیم و در بازی با لایپزیگ خیلی خوب بودیم اما دوباه در این بازی افت کردیم و این مربوط به ثبات تیمی می‌شود. ما در این بازی آن واکنشی که امیدوار بودیم را از بازیکنان‌مان ندیدیم
سرمربی یونایتد در ادامه درباره شکست شب گذشته تیمش مقابل آرسنال گفت:«در نیمه اول اصلا خوب ظاهر نشدیم و آنها بهتر از ما بودند. از طرفی آن ها در نیمه دوم به جز ضربه پنالتی موقعیت دیگری نداشتند. با این حال من فکر می‌کنم که ما باید با فشار بیشتری بازی کنیم.»

منچستریونایتد شب گذشته با ارائه یک نمایش ناامید کننده دیگر در اولدترافورد، نتیجه را به آرسنال واگذار کرد تا در کمال ناباوری به رتبه پانزدهم جدول سقوط کند. همچنین به نظر می‌رسد با این شکست جایگاه اوله گنار سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ بیش از هر زمان دیگری با خطر مواجه شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала