Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو پس از گلزنی گرت بیل؛ می‌‌خواهم سایت رسمی رئال مادرید را چک کنم!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تاتنهام پس از گلزنی گرت بیل برای تاتنهام به عنوان فرصتی برای طعنه زدن به تیم سابق او رئال مادرید استفاده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام در مقابل برایتون پیروزی سخت و ارزشمندی را با نتیجه دو بر یک کسب کرد. در حقیقت  تاتنهام در نیمه دوم برتری خود را از دست داد و بازی با نتیجه یک بر یک دنبال می شد تا این که گرت بیل وارد زمین شد و پس از هفت سال برای تیم لندنی گلزنی کرد.

گرت بیل ستاره تاتنهام  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان
تاتنهام 2 - برایتون 1؛ گرت بیل دست مورینیو را گرفت
در پایان، مورینیو به تمجید از ستاره ولزی تیمش پرداخت و گفت:«ما به جنگیدن ادامه خواهیم داد و اکنون نیز وضعیت خوبی در جدول داریم. هنگامی که 5 دقیقه وقت آزاد داشته باشم، به Safari (مرورگر) خواهم رفت و سایت رسمی رئال مادرید را بررسی خواهم کرد تا ببینم که آن ها چه چیزهایی راجع به گرت بیل گفته اند.»
آقای خاص در ادامه گفت:«بیل یک گل خیلی مهم برای ما به ثمر رساند. گرت بیل با استفاده از تجربه اش در همکاری با هری کین پانزده دقیقه آخر را عالی کار کرد. گرت می داند که ما برای او ارزش قائل هستیم و او هم برای این باشگاه ارزش قائل است. گرت به نظر من برای تیم ما یک گزینه عالی است. فوتبالیستی آرام و بسیار باهوش. من از اینکه او توانست گل پیروزی بخش ما را بزند خیلی خوشحالم.»

این اولین گل گرت بیل برای تاتنهام از زمان پیوستنش به این تیم با قراردادی قرضی از رئال مادرید بود و باعث شد شاگردان مورینیو به رتبه دوم جدول صعود کرده و حالا با دو امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین در این جایگاه قرار بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала