وقوع آتش سوزی های "مشکوک" در کلیسا های کانادا

© REUTERS / Mathieu Belangerوقوع آتش سوزی های "مشکوک" در کلیسا های کانادا
وقوع آتش سوزی های مشکوک در کلیسا های کانادا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پلیس انتاریوی کانادا شب گذشته ازوقوع دو آتش سوزی "مشکوک" در کلیسا های این شهر خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی CBC کانادا به نقل از پلیس انتریو گزارش داد که دو کلیسا، در یک شب در شهر انتاریو کانادا سوزانده شده که به گفته مقامات محلی این آتش سوزی ها غیر منتظره "مشکوک" به نظر می‌رسند.

گفته می شود این آتش سوزی در دو کلیسا واقع در نزدیکی یکدیگر، یک شنبه شب در جنوب غرب انتاریو رُخ داده است.   

 مقامات کمک های اضطراری نیز در صحبت با این شبکه تلویزیونی گفتند که کمی بعد از نیمه شب گزارش های در خصوص آتش سوزی دریافت کردند. به محض ورود، آنها دیدند که ساختمان کلیسای متحد شهرداری کارادوک جنوبی کاملاً در آتش شعله ور شده است.

 تقریباً در ساعت 06:15 صبح به وقت محلی، فقط چند ساعت پس از اولین آتش سوزی  نیروهای اطفائیه در ارتباط با آتش سوزی دوم در کلیسای انگلیسی سنت اندرو اطلاعات دریافت نمودند.

 یورش ترک ها به کلیسایی در پایتخت اتریش  - اسپوتنیک افغانستان
یورش ترک ها به کلیسایی در پایتخت اتریش

کوین هوو  سخنگوی پلیس محلی گفت: "ما هنوز در مراحل مقدماتی تحقیق هستیم، بنابراین باید همه وریانت ها را بررسی کنیم ، اما بدیهی است که آتش سوزی دو کلیسا در مجاورت یکدیگر و تقریباً همزمان رُخ داده باشد، این حادثه بسیار مشکوک است."

 این دو کلیسا در فاصله کمتر از 7 کیلومتر از یکدیگر واقع شده اند.

 با وجود تلاش نیرو های با وجود تلاش اطفائیه، ساختمان کلیسای سنت آندرو نجات پیدا نکرد. پلیس سوزاندن عمدی کلیساها را مستثنی نمی‌داند ، تا کنون گزارش در خصوص قربانیان این حادثه در دست نیست.

لازم به یادآوری است که دو هفته پیش نیز یک جوان 18 ساله در فرانسه معلمی را که کاریکاتور محمد پیامبر مسلمانان را به دانش‌آموزان نشان داده بود، سر برید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала