Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جاه‌طلبی به نام رونالد؛ او برای غیرممکن‌ها زاده شده است!

© AFP 2023 / Isabella BonottoЗащитник ФК "Милан" Давиде Калабрия и нападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ابرستاره پرتگالی یوونتوس با شکست کرونا و دبل برای یوونتوس در دیدار شب گذشته نشان داد هنوز هم برای کسب موفقیت جاه‌طلب است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره حال حاضر یوونتوس در یک دهه اخیر با نمایش بازی‌های جذاب و شکستن انواع و اقسام رکوردهای فردی، باشگاهی و ملی تبدیل به یکی از بهترین‌ها شده است.

کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو پس از دبل پساکرونایی: کریستیانو بازگشته است؛ این مهم ترین چیز است + عکس

چهار سال پس از قهرمانی در یورو، همچنان عطش موفقیت در درون او وجود دارد. در 35 سالگی و پس از رسیدن به عناوین مهم، جایی که شاید یک انسان عادی دیگر بتواند بر هوس کسب موفقیت‌های بیشتر غلبه کند و به دنبال آرامش باشد ولی او نه اهل قانع شدن است و نه اهل راحت طلبی.

این ستاره نام‌دار فوتبال جهان هنوز به دنبال اول بودن است. به دنبال اینکه ثابت کند تا با همه‌ مردم دنیا متفاوت است. در این حین تنها چیزی که می‌توانست او را برای مدتی از سعی و تلاش منع کند و او را به گریه بیندازد کرونا بود. رونالدو دوباره اینجاست. در آستانه‌ 36 سالگی و برای خلق هر آن چیزی که دیگران غیرممکن می‌پندارند.

او با شکست کرونا و به بازی آمدن از دقیقه 56 و دبل برای یوونتوس در دیدار شب گذشته مقابل «اسپیزا» این را یک بار دیگر به همگان ثابت کرد. چشم‌هایش شاید پشت تمام تصاویر خندانش در قرنطینه، تر شده باشد، اما حالا بر این مشکل نیز فائق آمده است. کرونا فقط برای مدتی باعث توقف او شده بود ولی متوقف کردن کامل او امکان‌پذیر نیست.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала