Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی «داوید آلابا» از بایرن مونیخ قطعی شد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر داوید آلابا
داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دوران حضور داوید آلابا بازیکن اتریشی در بایرن مونیخ به نظر می رسد که به پایان رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از چندین ماه مذاکرات بی نتیجه برای تمدید قرارداد با باواریایی ها در نهایت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که از تمدید قرارداد آلابا صرفنظر کرده و این بازیکن در تابستان با اتمام قراردادش بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خواست آلابا برای تمدید قرارداد با بایرن مشخص شد

هربرت هاینر مدیر باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که این باشگاه از تمدید قرارداد آلابا صرفنظر کرده است و حالا باشگاه هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا و لیورپول که شرایط آلابا را دنبال می کنند می توانند آزادانه برای جذب این بازیکن آچارفرانسه به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل تمرکز کنند.

مدیر باشگاه باوریایی‌ها در این خصوص گفت:«به وکیل آلابا در جلسه اخیرمان اعلام کردیم که دوست داریم تا پایان اکتبر جوابمان را بگیریم چرا که باید برنامه ریزی دقیقی در مورد چنین پست مهمی داشته باشیم. تا روز شنبه هیچ جوابی نشنیدیم. حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی تیم ما با وکیلش تماس گرفت و پاسخ این بود که پیشنهاد ما رضایت بخش نبوده است و باید بیشتر فکر کنند. بعد از آن تصمیم گرفتیم که از تمدید قرارداد وی کلا صرفنظر کنیم و خبری از پیشنهاد دیگری نخواهد بود.»

از این رو رئالی‌ها برای خرید آلابا، با پینی زهاوی، مدیر برنامه‌های این بازیکن اتریشی صحبت کرده‌ و از تمایلشان برای جذب او سخن گفته‌اند. این درحالیست که قرارداد آلابا با باوارایی‌ها در پایان فصل، به اتمام می‌رسد اما مدیران کهکشانی‌ها باید برای جذب این ستاره اتریشی با تیم‌های اینتر و یوونتوس رقابت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала