رونالدو: می‌گفتند کرونا دارم، اما حس خوبی داشتم!

© AFP 2023 / ALBERTO LINGRIAرونالدو و بونوچی
رونالدو و بونوچی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق‌ستاره پرتگالی یوونتوس به این باور است او و هم‌تیمی‌هایش این فصل کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان دارند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو که چند بازی اخیر یوونتوس از جمله تقابل با بارسلونا را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده بود، شب گذشته در برتری 4 بر یک یوونتوس در خانه اسپتزیا به میادین مسابقه بازگشت و در حالی که در دقیقه 56 به جای پائولو دیبالا پا به زمین گذاشت، سه دقیقه بعد روی حرکتی زیبا گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند و در ادامه در دقیقه 76 ضربه پنالتی که نصیب یووه شد را با یک ضربه چیب استثنایی وارد دروازه حریف کرد.

کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو پس از دبل پساکرونایی: کریستیانو بازگشته است؛ این مهم ترین چیز است + عکس

رونالدو 35 ساله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت:«من علائمی نداشتم و حس خوبی داشتم. در این دیدار هم به زمین بازگشتم تا کاری را که دوست دارم را انجام دهم که آن فوتبال بازی کردن است. سری A لیگی رقابتی است. میلان در حال انجام کاری فوق‌العاده است، درست مانند لاتزیو و ناپولی، از این‌رو باید سخت تلاش کنیم اما در حال رشد هستیم. کریستیانو برگشته است و این مهمترین چیز است.»

رونالدو که فصل گذشته در 46 بازی از رقابت‌های مختلف 37 گل برای یوونتوس به ثمر رساند، این فصل در سه بازی پنج گل برای بانوی پیر به ثمر رسانده است. او از زمان پیوستنش به یووه هم در مجموع در 92 بازی 70 گل به ثمر رسانده است. شاگردان آندره‌‌آ پیرلو چهارشنبه شب در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فرنس‌واروش مجارستان می‌روند و انتظار می‌رود، رونالدو در این بازی هم به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала