بایدن: امریکا را می توانیم پس بگیریم

© AP Photo / Steven Senneبایدن: امریکا را می توانیم پس بگیریم
بایدن: امریکا را می توانیم پس بگیریم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر حضور مردم در انتخابات گفت، که امروز می‌توان امریکا را پس گرفت.

بایدن خود را پیروز انتخابات می‌داند - اسپوتنیک افغانستان
بایدن خود را پیروز انتخابات می‌داند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری با تشویق مردم امریکا به رای دادن گفت، که با هم می‌توان بر بحران‌های کنونی امریکا فائق آمد.

وی در پیامی در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت: "ما می‌توانیم بر این بحران‌ها فائق آییم. امروز می‌توانیم کشورمان را پس بگیریم. ما می‌توانیم در نبرد برای روح ملت پیروز شویم. همه اینها امروز آغاز می‌شود. بیایید این کار را با هم انجام دهیم".

انتخابات ریاست جمهوری امریکا در حالی از صبح امروز آغاز شده که تاکنون ۹۸ میلیون امریکایی پیش از موعد به صورت پستی یا حضور در مراکز اخذ زودهنگام آراء‌، رأی داده‌اند که این حجم از مشارکت در حقیقت یک رکورد بی‌سابقه در تاریخ آمریکا محسوب می‌شود.

بایدن روز گذشته نیز در سخنرانی خود در ایالت اوهایو گفته بود "فردا ما می‌توانیم به ریاست جمهوری پایان می‌دهیم که در حفاظت از این ملت شکست خورد. فردا ما می‌توانیم به ریاست جمهوری پایان دهیم که بر شعله‌های تنفر در سراسر کشور دمید".

بایدن یکشنبه شب نیز در پیام تویتری نوشت: "من به شما این را قول می‌دهم که به هرج و مرج ترامپ پایان داده و این بحران را پایان ‌بخشم".

وی همچنین روز گذشته در پیامی در تویتر ترامپ را فاسدترین و نژادپرست‌ترین رئیس جمهور تاریخ نوین امریکا دانست که نباید 4 سال دیگر به وی فرصت داد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала