Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای نخستین‌بار دو بارسایی به تیم ملی آمریکا دعوت شدند + عکس

CC0 / Unsplash / Camp Nou, sân nhà của câu lạc bộ bóng đá FC Barcelona
Camp Nou, sân nhà của câu lạc bộ bóng đá FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرجینیو دست و کنراد دلا فوئنته دو بازیکن آمریکایی بارسلونا اند که برای نخستین بار به صورت همزمان از جمع آبی‌اناری‌ها به تیم ملی فوتبال کشور شان دعوت شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا قبل از این بازیکن آمریکایی در ترکیب خود نداشت اما در این فصل دو بازیکن از ایالات متحده در ترکیب این تیم حضور دارند.

و کنراد دلا فوئنته محصول آکادمی لاماسیا، نخستین بازیکنی بود که از سوی کومان از تیم B، به تیم اصلی دعوت شد و پس از مدتی سرجینیو دست، مدافع راست آژاکس که آمریکایی است، به خدمت گرفته شد تا دو بازیکن ایالات متحده در ترکیب این تیم حضور داشته باشند.

هر دو بازیکن قبل از این به اردوی تیم ملی آمریکا دعوت شده بودند و امروز بار دیگر به تیم ملی دعوت شده اند.

دعوت از این دو بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال آمریکا، نشان می‌دهد که برای نخستین بار دو بازیکن از تیم اصلی بارسلونا به این تیم دعوت می‌شود و قبل از این چنین اتفاقی نیفتاده بود.

قبل از این کنراد دلا فوئنته نخستین بازیکن آمریکایی بارسلونا در رقابت‌های لالیگا و سرجینیو دست هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، لقب گرفته بودند.

تیم ملی فوتبال آمریکا، در روزهای فیفا دی قرار است به مصاف کاستاریکا و ولز برود، گرگ برهالتر ساعاتی قبل فهرست بازیکنان دعوت شده برای این بازی‌ها را مشخص کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала