Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم سیتی برای جذب مسی در زمستان

© AFP 2023 / LLUIS GENEЛионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی تصمیم دارد در زمستان برای جذب لیونل مسی اقدام کند و این بازیکن را به اتحاد ببرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در تابستان در خواست خروج از بارسلونا داد اما مدیران این باشگاه به او اجازه جدایی ندادند و در نهایت برنده 6 توپ طلا در نیوکمپ ماند.

Cristiano Ronaldo-Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
بحران مالی در بارسا؛ مسی همسایۀ رونالدو می‌شود؟

شرایط اما برای کاپیتان بلوگرانا هیچ تغییری نکرده و دو طرف تا حالا هیچ مذاکرات برای تمدید قرارداد نداشته اند.

با توجه به این که از قرارداد مسی زمان کمی مانده و این بازیکن در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود، سیتی تصمیم دارد در تابستان برای جذب او اقدام کند.

بر اساس گزارش تلگراف، سیتی در حال آماده سازی پیشنهاد برای مسی در جنوری است که در صورت توافق شخصی با او، این بازیکن 33 ساله در انتهای فصل به صورت رایگان به ورزشگاه اتحاد منتقل شود.

سیتیزن‌ها به این باورند که پس از استعفای جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست این باشگاه و برگزاری انتخابات بعدی، که در روزهای کریسمس برگزار می شود، می‌توانند از عدم قطعیت بارسلونا استفاده کنند.

از سویی هم کاتالان‌ها از نظر مالی با مشکلات جدی روبرو اند و مدیران سیتی حتی می توانند با ارائه پیشنهاد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

مدیرعملیات مالی سیتی به تلگراف در این مورد گفته است:" او یک استعداد باورنکردنی است، کسی که می تواند تأثیر مستقیمی در هر باشگاهی در داخل و خارج از زمین داشته باشد. او بهترین بازیکن جهان است. من فکر می‌کنم هر باشگاهی دوست دارد امکان افزودن او به تیم خود را بررسی کند. اگر لئو از بارسلونا جدا شود و این احتمال وجود داشته باشد، ما می‌توانیم گزینه جذب او را بررسی کنیم."

انتقال به اتحاد باعث می شود مسی برای دومین بار در دوران حرفه ای خود تحت نظر گواردیولا کار کند. دور اول همکاری پپ با مسی با موفقیت های بی شماری همراه بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала