Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانۀ دیدار حساس رئال – اینتر؛ کونته: راموس نگذاشت مربی رئال شوم!

© REUTERS / David Kleinİngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی باشگاه اینتر میلان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل رئال مادرید به خبرنگاران درباره دورانی که به هدایت رئال نزدیک شده بود، صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فردا اینتر با هدایت کونته در دیداری حساس به مصاف رئال خواهد رفت. دیداری که هر دو تیم به پیروزی در آن نیاز دارند. سرمربی این باشگاه ایتالیایی پیش از دیدار تیمش در با خبرنگاران در مورد حضورش روی نیمکت رئال در دو سال پیش صحبت کرد.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
فهرست بازیکنان رئال برای مصاف با اینتر؛ وازکز حضور دارد + عکس
کونته در خصوص اینکه قرار بود هدایت رئال مادرید را عهده‌دار شود، گفت:«قطعا لحظاتی وجود داشته که من در آستانه نشستن روی نیمکت رئال مادرید بوده‌ام اما فصل در آن زمان شروع شده بود و سخت بود که هدایت آن‌ها را بر عهده گیرم. برنامه‌ریزی‌های توسط باشگاه انجام شده بود و صادقانه بگویم که ترجیح دادم این مسئله (قبول هدایت رئال مادرید) به تعویق بیفتد.»
سرمربی اینتر در ادامه همچنان در این باره که چرا این اتفاق رخ نداد گفت:«واقعیت این بود که حداقل در یک مورد، این سرخیو راموس بود که اجازه نداد سرمربی رئال شوم و مخالفت علنی او باعث شد تا مذاکرات نتیجه نداشته باشد. این مسئله صحیح است که در گذشته شانس حضور روی نیمکت رئال مادرید را داشتم اما شاید زمان این اتفاق نرسیده بود. می‌خواهم به پروژه ام اینجا ادامه دهم.»
سرمربی اینتر درباره بازی مقابل رئال گفت:«آن‌ها تیمی قوی هستند و بازیکنانشان این جام را بارها برده‌اند. می‌دانیم مقابل تیمی قرار می‌گیریم که مقابل شاختار شکست خورده و مقابل گلادباخ کامبک داشته. باید آماده آزاردیدن باشیم. فصل گذشته گل‌های زیادی به ثمر رساندیم و امسال هم با گلزنی فراوان آغاز کرده‌ایم.  نرخ تبدیل فرصت‌‌ها به گل در تیم ما تعادل ندارد. گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانیم اما می‌توانیم بیشتر هم گلزنی کنیم.»

اکتبر 2018 و چند ماه پس از اخراج کونته از سرمربیگری چلسی، وضعیت جولن لوپتگی در رئال نیز به خطر افتاد. شکست 5-1 در ال کلاسیکو سبب شد تا سران رئال برکناری او را در دستور کار قرار دهند و در آن مقطع، از کونته به عنوان گزینه شماره یک جانشینی او نام برده می شد و چند دور مذاکرات مثبت نیز با او صورت گرفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала