Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ جنگ تفکرات زیدان و کونته در مادرید

© REUTERS / Emilio AndreoliПустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия
Пустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید و اینتر مصاف حساسی را در لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌کنند و بدون شک جنگ تفکرات زیدان و کونته در این دیدار دیدنی است.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا و از گروه B این مسابقات فردا شب رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اینتر است.

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
سمت راست خط دفاع رئال طلسم شده؛ همه مهره‌های زیدان در آستانه بازی با اینتر مصدوم اند

رئال مادرید از دو دیدار اول تنها یک امتیاز گرفته‌اند و در انتهای جدول جای دارند. در مقابل شاگردان آنتونیو کونته هم دو امتیازی هستند و در رده سوم ایستاده‌اند. در این گروه برخلاف انتظارها شاختار دونتسک اوکراین با 4 امتیاز صدرنشین است و مونشن‌گلادباخ آلمان با دو امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اینتر در رتبه دوم قرار دارد.

زین الدین زیدان و آنتونیو کونته تقابل تیم‌هایشان را به فینال برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا تشبیه کرده‌اند و این موضوع حساسیت‌های دیدار نمایندگان اسپانیا و ایتالیا را مضاعف کرده است. سرمربی رئال مادرید که تیمش پرافتخارترین تیم قاره سبز در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود دوست ندارد تا تیمش در مرحله گروهی حذف شود و می‌داند که اگر این اتفاق رخ دهد امکان برکناری‌اش وجود دارد.

Пустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия - اسپوتنیک افغانستان
داور دیدار رئال - اینتر مشخص شد

از سوی هم رئال مادرید در شرایطی میزبان اینترمیلان خواهد بود که 2 تیم رتبه‌های انتهایی جدول را به خود اختصاص داده‌اند و این بدان معنی است که تساوی در این دیدار نتیجه‌ای ناخوشایند برای زین الدین زیدان و آنتونیو کونته خواهد بود که سال‌های دور در یوونتوس هم تیمی بودند. این 2 برای اولین بار است که به عنوان سرمربی در روی هم قرار می‌گیرند.

سرمربی اینتر که تیمش فصل گذشته نایب قهرمان لیگ اروپا (جام یوفا) شده در این فصل به دنبال درخشش در لیگ قهرمانان است. او زمانی شانس سرمربیگری رئال مادرید را داشت اما سرخیو راموس کاپیتان این تیم مخالف حضور وی بود و به همین خاطر کونته هدایت سفیدها را بر عهده نگرفت.

در بازی فردا شب سرخیو راموس، دنی کارواخال، آلوارو اودریوزولا، ادر میلیتائو و ناچو فرناندز از بازیکنان خط دفاعی رئال مادرید غایب هستند و روملو لوکاکو مهاجم اینتر هم به احتمال فراوان تیمش را یاری نمی‌کند. باید دید کدام تیم در این فینال حساس برنده از زمین خارج می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала