Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد به دنبال پایان رکورد منفی در لیگ قهرمانان اروپا

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد تلاش خواهد کرد تا در بازی برابر اینترمیلان به یکی از رکوردهای منفی خود پایان بخشد و پس از سه سال در این رقابت‌ها گُلزنی کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید امشب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، میزبان اینترمیلان است و نیاز شدید به پیروزی در این دیدار دارد.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
درخشش هازارد برای رئال پس از بازگشت از مصدومیت

کهکشانی‌ها در این دیدار وضعیت مناسبی دارند و می‌توانند ازمثلث مورد علاقه زیدان ( هازارد، بنزما و آسنسیو) در خط حمله استفاده کنند.

هازارد که زمان زیادی می‌شود برای رئال در لیگ قهرمانان به میدان نرفته است، به دنبال پایان بخشیدن رکورد منفی عدم گُلزنی در سه سال آخر است.

این بازیکن بلجیمی که پس از ترک چلسی در تابستان 2019، بسیار بد بدشانس بوده و با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده که به او اجازه درخشش نداده است.

از مصدومیت او مقابل پاریسن جرمن در رقابت‌های سال گذشته گرفته تا آخرین مصدومیت او در ماه آگست. البته هازارد به غیر از لیگ قهرمانان، در دیگر رقابت اروپایی یعنی لیگ اروپا خوب کار کرده و 2 بار قهرمان این لیگ شده و در فینال 2 سال پیش مقابل آرسنال گلزنی هم کرد اما در لیگ قهرمانان آمار بسیار ضعیف 8 گل در 51 بازی را ثبت کرده.

آخرین باری که ادن هازاد در لیگ قهرمانان گلزنی کرد، 22 نوامبر 2017 بوده که او توانست در جریان پیروزی 0-4 چلسی در برابر قره باغ در آذربایجان گلزنی کند.

هازارد که در دیدار قبلی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا موفق به گُلزنی شد، نمایش خوبی داشت و اگر بتواند همانند بازی برابر هوئسکا بدرخشد، قطعاً موفق به گلزنی خواهد شد و به رکورد منفی پایان خواهد بخشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала