Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اظهار نظر جالب بازیکن بتیس در مورد سرمربی بارسا؛ او لیاقت مدیر تدارکات تیم را ندارد

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خواکین سانچز، بازیکن تیم رئال بتیس در مورد رونالد کومان سرمربی فعلی بارسا، صحبت کرد و مدعی شد که سرمربی سابق خود را حتی به عنوان مدیر تدارکات تیم هم استخدام نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو کومان در فصل 2007-2008، هدایت والنسیا را به عهده داشت و موفق شد برای این تیم جام حذفی را کسب کند. والنسیا فصل لالیگا را نیز در جایگاه خوبی به پایان رساند اما به شکلی عجیبی با تیم قطع همکاری کرد و هدایت الکمار را به عهده گرفت.

Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کومان در نقش فن خال؛ ضعیف ترین شروع بارسا در لالیگا پس از 18 سال

خواکین سانچز، بازیکن فعلی رئال بتیس که در آن زمان در والنسیا حضور داشت، روابط خوبی با رونالد کومان نداشت و همواره از این سرمربی هالندی انتقادهایی مطرح کرده بود.

او در تازه‌ترین گفت‌و گویش مدعی شده که کومان را حتی به عنوان مدیر تدارکات تیم هم استخدام نخواهد کرد.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" کومان حتی به عنوان مسئول تدارکات هم نباید جذب شود. همکاری من با او به پایان رسیده و از آن دوران گذر کرده‌ام. همه چیز را به یکدیگر گفته‌ایم. خوشبختانه دوران همکاری من با او در والنسیا زیاد دوام نداشت. در آن دوران توانستیم تا انتهای فصل تا جایی که امکان داشت در رتبه بالا قرار بگیریم زیرا سال سختی بود. من در دیدار هفته آینده به سراغ او نخواهم رفت زیرا روزهای خوبی را کنار هم سپری نکردیم".

خواکین درحالی چنین اظهار نظری را در مورد سرمربی بارسلونا مطرح کرده که بتیس شنبه شب در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف آبی‌اناری‌ها خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала