Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برادر جای برادر را گرفت؛ پی‌اس‌جی تیاگو را می‌خواست، رافینیا را به‌دست آورد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رافینیا
رافینیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدر تیاگو و رافینیا فاش کرد که باشگاه پاری‌سن‌جرمن تصمیم داشته تیاگو را جذب کند، اما در نهایت به رافینیا رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاری‌سن‌جرمن فرانسه در نقل‌وانتقالات تابستانی در تلاش بود تیاگو آلکانتارا هافبک بایرن‌مونیخ را به خدمت بگیرد، اما در نهایت رافینیا آلکانتارا برادر او که در بارسلونا عضویت داشت را جذب کرد.

رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
در آخرین روز نقل‌وانتقالات، هافبک بارسلونا به پی‌اس‌جی پیوست + عکس
مازینیو، ستاره سابق تیم ملی برازیل و پدر این 2 بازیکن در این باره به نشریه «فرانس فوتبال» گفت:«مدتی پیش با لئوناردو، مدیر پاری‌سن‌ژرمن صحبت کردم، اما برای تیاگو بود. لئوناردو می‌خواست او را به خدمت بگیرد، اما تیاگو قبل از آن با لیورپول قرارداد بسته بود.»
او در ادامه در پیوند به این ماجرای گفت:«پس ازآن درباره رافا صحبت کردیم، اما آن زمان او بخشی از برنامه لئوناردو نبود. وقتی دوباره شروع به صحبت کرد، نظرش را تغییر داد و روز آخر همه‌چیز سرعت گرفت. ترسیده بودیم، اما خداراشکر ۵ یا ۶ ساعت قبل از پایان نقل‌وانتقالات معامله انجام شد. لئوناردو، تیاگو را می‌خواست، رافینیا را به‌دست آورد. برای رافا هم پیوستن به چنین باشگاهی رؤیا بود.»

پاری‌سن‌جرمن وقتی دید مهره مد نظرش تیاگو آلاکانتارا که فصل گذشته با پیراهن بایرن مونیخ بازی می کرد راهی لیورپول شده در اواخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی رافینیا را از بارسلونا به خدمت گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала