Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تشبیه خامس به رونالدو از سوی آنچلوتی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی اورتون، خامس رودریگز هافبک فعلی تیمش را با رونالدو نازاریوی برازیلی، شاگرد سابقش در آث میلان مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خامس رودریگز هافبک کلمبیایی، در چند فصل آخر روزهای دشواری را در سانتیاگو برنابئو و آلیانز آرنا سپری کرد و بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که این بازیکن دیگر به فُرم خوبش باز نخواهد گشت.

Колумбийский футболист Хамес Родригес - اسپوتنیک افغانستان
جدال خامس با آسیب دیدگی بیضه

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی اورتون اما باور داشت که خامس به فرصت و تیم مناسب نیازمند است تا دوباره به روزهای درخشانش برگردد.

این مرد ایتالیایی خامس را از رئال مادرید در تابستان به خدمت گرفت و به ورزشگاه گودیسون پارک برد تا زیر نظر خودش بازی کند.

حالا به نظر می رسد که کلمبیایی در سن 29 سالگی از سپری کردن دوران تازۀ در اورتون شاد است. او که از چنگ زین الدین زیدان رها شده است، فوتبال منظمی به نمایش می‌گذارد و در سطح بالایی عملکرد دارد.

درخشش این بازیکن سبب شده تا کارلو آنچلوتی او را با رونالدو مقایسه و در گفتگو با نشریه فرانسوی فرانس فوتبال از او تمجید کند.

او در مورد درخشش خامس گفت:" وقتی خامس را جذب کردم، همه نگران شرایط فزیکی او بودند و این که چطور با فشار و جدیت لیگ برتر کنار خواهد آمد. اما او خیلی خوب درخشید و تعداد پاس‌ها و گل‌های او بیشتر چیزی بود که انتظار داشتیم. وقتی در میلان بودم رونالدو را خریداری کردیم، او در بدو ورود 100 کیلو وزن داشت. پیش از بازی اول گفتم که نمی‌توانم از او استفاده کنم و باید وزن کم کند. او پاسخ داد که من چه انتظاری از او در زمین دارم؟ گلزنی یا دوندگی؟ اگر برای دوندگی است باید روی نیمکت باشد اما اگر برای گلزنی است باید به زمین برود. من او را بازی دادم. او ندوید اما دو گل زد. شرایط برای خامس نیز کاملا مشابه است".

کارلو در حالی به مقایسه دو بازیکن می‌پردازد که خامس در 7 بازی 3 گل و 4 پاس گل در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала