Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت مهره‌های کلیدی پی‌اس‌جی برابر لایپزیگ؛ امباپه هم به نیمار و ایکاردی پیوست

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امباپه به جمع نیمار و مائورو ایکاردی پیوسته و نمی‌تواند پاری‌سن‌جرمن را در دیدار برابر لایپزیش در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان همراهی کند.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن قبل از این دیدار برابر لایپزیگ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خوبی ندارد و چند بازیکن این تیم به خاطر آسیب دیدگی نمی‌توانند به میدان روند.

کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
خطر بیخ گوش امباپه؛ شماره 7 پاریسی‌ها در آستانه از دست دادن بازی با لایپزیگ

در همین حال، توماس توخل، سرمربی پی‌اس2جی در کنفرانس خبری پیش از بازی خود تایید کرد که کیلیان امباپه ز مصدومیت از ناحیه همسترینگ رنج می‌برد. پی اس جی تلاش کرده که جدیت این مصدومیت را از رسانه‌ها مخفی کرده و تنها به این نکته بسنده کرده که بازیکن فرانسوی به دلیل کوفتگی قادر به همراه تیمش در این دیدار نخواهد بود.

به این ترتیب، او در دیدار برابر لایپزیگ که فردا شب برگزار خواهد شد غایب است. او روز گذشته نتوانست به طور کامل در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده و به همراه سایر بازیکنان تمرین کند و حالا این تصمیم گرفته شده که امباپه از فهرست پی اس جی برای بازی حساس و سرنوشت ساز چهارشنبه شب در گروه هشتم کنار گذاشته شود.

این در حالی است که نیمار و مائورو ایکاردی نیز پیش از این به دلیل مصدومیت از حضور در این دیدار کنار گذاشته شده بودند و حالا سرمربی آلمانی پاریسی‌ها کار دشواری را در برابر تیمی از کشور خودش پیش رو خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала