Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدعی اصلی قهرمانی سری‌آ از دید شوچنکو

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آندره شوچنکو
آندره شوچنکو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندری میکولایوویچ شوچنکو ستاره سابق میلان، چلسی و سرمربی فعلی تیم ملی اوکراین، روسونری را مدعی اصلی قهرمانی در رقابت‌های سری‌آ می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، میلان با هدایت استفانو پیولی، در 24 بازی اخیر خود متحمل هیچ شکستی نشده است. روسونری‌ها در این تعداد بازی 19 برد و 5 تساوی داشته‌اند.

Игроки ФК Милан во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
آمار؛ روزهای درخشان میلان با پیولی + عکس

میلان در حال حاضر در صدر جدول سری‌آ قرار دارد از 6 بازی خود، 5 برد و 1 تساوی داشته و 16 امتیاز کسب کرده است.

با توجه به درخشش این تیم در رقابت‌های سری‌آ، آندری میکولایوویچ شوچنکو ستاره سابق میلان، چلسی و سرمربی فعلی تیم ملی اوکراین، روسونری را مدعی اصلی قهرمانی در رقابت‌های سری‌آ می‌داند.

شوا در گفت‌و گو با گاتزتا دلو اسپورت، با بیان این موضوع، کار پیولی را بی‌نقص عنوان کرد و تیمش را سزاوار برنده شدن اسکودتو خواند.

او گفت:" قطعا میلان می‌تواند قهرمان سری‌آ شود. واضح است که رقابت برای قهرمانی طولانی خواهد بود اما پیولی فصل گذشته را به خوبی به پایان رساند و امسال را حتی بهتر از اوخر فصل پیش شروع کرد. میلان شبیه به یک ارکستر است. هرکس وظیفه‌ای دارد و آن را به خوبی انجام  می‌دهد. زلاتان هم آن‌ها را به خوبی رهبری می‌کند و پیولی هم شایستگی‌های خود را دارد. بین زلاتان و مربی، مالدینی حضور دارد که خود را در دستان ۲ متخصص قرار داده است. اطراف آن‌ها افرادی حضور دارند که می‌خواهند به بهترین نحو کارشان را انجام دهند. آن‌ها پر از انرژی هستند و این واقعا زیبا است اما حالا زمان صحبت نیست و درست این است که اهداف تیم را قدم به قدم پیش برد".

شوچنکو در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده است که در نه سال آخر یوونتوس قهرمان سری‌آ شده و هیچ تیم دیگر موفق به کسب قهرمانی در این رقابت‌ها نشده.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала