Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوش برای رئال؛ هالند بندآزادی ندارد

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در تازه‌ترین مورد رییس باشگاه دورتموند اعلام کرده که در قرارداد هالند با این تیم، رقمی به عنوان بند آزادی تعیین نشده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ برای چندین ماه در جذب ارلینگ هالند برای رهبران رئال مادرید دشوارتر از حد انتظار بوده در حالی‌که سرانجام ملی پوش نارویژی بند آزادسازی ندارد.

کمتر از یک سال از ورودش به بوروسیا دورتموند می گذرد و ارلینگ هالند مورد توجه بسیاری از تیم‌های مطرح اروپا مانند رئال مادرید و منچستر یونایتد قرار گرفته است. در حالی‌که اخیراً مدیر ورزشی ردبول سالزبورگ گفته كه به لیورپول خواهد پیوست، مقامات مادرید از چند فصل قبل وضعیت ملی پوش نارویژی را زیر نظر دارند. با این حال سفیدپوشان می‌خواهند قبل از حمله به ارلینگ هالند تا سال 2022 صبر کنند در حالی‌که جذب کیلیان امباپه و ادواردو کاماوینا در اولویت‌های رئال مادرید در تابستان سال آینده است. جذب مُهاجم جوان 20 ساله می‌تواند پیچیده‌تر از حد انتظار برای سفیدپوشان باشد.

هالند بند آزادی ندارد!

هانس-یواخیم واتسکه در طی مصاحبه‌ای با "اسپورت بیلد" در مورد آینده ارلینگ هالند صحبت کرد، از جمله این‌که شایعات داشتن بند آزادسازی 75 میلیون یورویی را برای ملی پوش نارویژی انکار کرد و گفت که او کاملاً مطمئن بود که می‌تواند اعجوبه جوان خود را حفظ کند: "چنین معامله‌ای وجود ندارد. اما مشکل هم این نیست. این در مورد قانع کردن بازیکنان باشگاه و برنامه‌های شما است. ما به وضوح می‌خواهیم که ارلینگ مدت بیشتری با ما بماند و می‌خواهیم او و مشاورش را در این زمینه متقاعد کنیم. من کاملا از آن اطمینان دارم من فکر می‌کنم ارلینگ در BVB بسیار راحت است. او قطعاً زمستان سال گذشته با پیوستن به ما گام درستی برداشت. من شخصاً فکر می‌کنم که بعد از این مدت کوتاه حرکت در این زمینه اشتباه است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала