کلوپ ویدیو

درگیری معترضان در نزدیکی کاخ سفید + ویدئو

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر درگیری معترضان در نزدیکی کاخ سفید + ویدئو
درگیری معترضان در نزدیکی کاخ سفید + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پلیس نیویورک در نزدیکی کاخ سفید با معترضان حامی جنبش سیاه پوستان Black Lives Matter درگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک، هم‌زمان با ادامه شمارش آرا در آمریکا،‌ گروهی از معترضان حامی جنبش سیاه‌پوستان با تجمع در نیویورک از رئیس‌جمهور  کنونیآمریکا و معاون او خواستند تا از سمت‌هایشان کناره‌گیری کنند.

این درگیری ها اندکی قبل از بسته شدن سایت های انتخاباتی در واشنگتن که درست روبروی کاخ سفید قرار دارد، آغاز شد.

ویدئویی که توسط کاربر توییتر ، برندان گوتنشوگر منتشر شده است ، افرادی را نشان می دهد که ماسک های نئونی دارند شروع به ضرب و شتم مرد جوانی می کنند که در حال بحث با آنها بود.

 

گروهی از معترضان فعال که خواستار استعفای دونالد ترامپ از مقام ریاست جمهوری هستند، در نزدیکی پارک میدان یونیون تجمع اعتراضی برگزار کردند. برخی از فعالان پلاکاردهایی در حمایت از جنبش "جان سیاه‌پوستان مهم است" در دست داشتند. ده‌ها تن از جمله روزنامه‌نگاران و یکی از رهبران اعتراضات بازداشت شده‌اند.

روز سه‌شنبه (3نوامبر) انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده رأی گیری برای کنگره آغاز شد.

این انتخاب سرنوشت رقابت میان «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ را مشخص خواهد کرد اما علاوه بر آن سرنوشت 435 کرسی مجلس نمایندگان و 35 کرسی از 100 کرسی سنا نیز مشخص خواهند شد.

صندوق‌ها در زمان‌های متفاوتی در ایالت‌های مختلف سراسر آمریکا بسته خواهد شد. آلاسکا آخرین ایالتی خواهد بود که صندوق‌های خود را می‌بندد و  انتخابات در آن پایان می‌یابد.

در همین حال تازه‌ترین آمار از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری از پیشتازی بایدن حکایت دارد. با این حال شمارش آراء به دلیل حجم بالای آرای پستی بسیار آهسته پیش می‌رود و نتایج ممکن است به‌زودی مشخص نشود، مگر اینکه یکی از نامزدها با اختلاف بالا جلو بیفتد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала