Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاختار 0 – گلادباخ 6؛ صدرنشینی مونشن در حضور رئال و اینتر

© REUTERS / ALEXANDROS AVRAMIDISИгровой момент матча БАТЭ - ПАОК
Игровой момент матча БАТЭ - ПАОК - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بروسیا مونشین گلادباخ در خانه شاختار دونستک اوکراین به برتری رسید و بالاتر از رئال مادرید و اینترمیلان، صدرنشین گروه B شد.

به گزارش اسپوتنیک، مونشن گلادباخ در سومین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه B، رقابت‌ها در ورزشگاه المپیسکی مهمان شاختار دونتسک اوکراین بود و موفق شد این تیم را با نتیجه پُرگُل 0-5 شکست دهد.

در این دیدار نماینده آلمان بازی بهتری به نمایش گذاشت و موفق شد حریف قدرتمند خود را که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر ستاره‌هایش را در اختیار ندارد، گُل باران کند.

برای مونشن گلاباخ در این دیدار آلاسانه ایلنا در دقایق 8، 26 و 78 سه گُل زد و هتریک کرد، والری بوندار در دقیقه 17(گُل به خودی)، رامی بن سبعینی 44 و لارس اشتیندل در دقیقه 65 گُلزنی کردند.

گلاباخ با این پیروزی 5 امتیازی شد و در گروه B، بالاتر از اینترمیلان و رئال مادرید صدر نشین شد تا برای صعود به مرحله بعدی امیدوار باشد.

با این تساوی اتلتیکومادرید 4 امتیازی شد و پایین‌تر از بایرن مونیخ 6 امتیازی، در رده دوم جدول گروه A، قرار گرفت. لوکوموتیو مسکو نیز با 2 امتیازی، بالاتر از سالزبورگ 1 امتیازی در رده سوم جدول جا خوش کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала