Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوا به افسانه‌ی رئال می‌رسد؟

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رابرت لواندوفسکی مهاجم پولندی بایرن مونیخ در آستانه رسیدن به رکورد رائول گونرالس مهاجم پیشین تیم رئال مادرید است.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ شب گذشته با نتیجه 6 بر 2 سالزبورگ را در هم کوبید که روبرت لواندوفسکی در این بازی خوش درخشید و دبل کرد. لواندوفسکی با گل هایی که مقابل سالزبورگ به ثمر رساند به آمار خوبی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و اکنون در یک قدمی شکستن رکورد تعداد گل‌های رائول گونزالس قرار دارد.

لواندوفسکی در این فصل از رقابت‌ها در مجموع آمار خوبی داشته است و در 10 بازی، 12 گل زده و 4 پاس‌گل داده است. او شب گذشته دو گل دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند تا به آمار خود بیفزاید. لواندوفسکی تاکنون 70 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است و تنها 1 گل تا رسیدن به رکورد 71 گل رائول گونزالس در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

در واقع لواندوفسکی اکنون در چمپیونزلیگ 7 گله شده است و به نظر می‌رسد که در بازی بعدی از رکورد رائول عبور خواهد کرد و فقط رونالدو و مسی را بالای سر خود خواهید دید. مسی در لیگ قهرمانان اروپا 117 گل زده است و کریستیانو رونالدو با 130 گل به عنوان بهترین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شناخته می‌شود. باید دید که عملکرد خوب روبرت لواندوفسکی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала