Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داکتران: جراحی مغز مارادونا موفقانه انجام شد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Diego Maradona durante el mundial 2018
Diego Maradona durante el mundial 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو مارادونای 60 ساله سرمربی تیم فوتبال ال‌پی‌خمنسیا روز سه‌شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ جراحی مغز دیگو مارادونا موفقیت آمیز بوده و طبق گفته لئوپولدو لوکه پزشک شخصی‌اش، اسطوره آرجانتینی در حال بهبود است.

مارادونای 60 ساله که سرمربی فعلی تیم ال‌پی خمنسیا می‌باشد دیروز زیر تیغ جراحان رفت و تحت عمل "روتین" برای هماتوم ساب دورال قرار گرفت.

فوق ستاره سابق آرجانتین و ناپولی به دلیل نگرانی در مورد کم خونی و کم آبی بدن قبل از انتقال به کلینیک اولیوالاس در ولایت بوینس آیرس، روز دوشنبه در کلینیک اپینسا در لا پلاتا بستری شد.

لوكه در ادامه اقدامات اورژانسی به خبرنگاران گفت: "من توانستم هماتوم را با موفقیت تخلیه كنم و دیگو به خوبی عمل جراحی را تحمل كرد. دیگو تحت کنترل است. او یک تخلیه کوچک [برای از بین بردن مایعات] دارد که ما قصد داریم فردا آن را خارج کنیم. اقامت وی ​​در بیمارستان به تکامل او بستگی دارد. اما شروع بهبودی او عالی بود. نوع واکنش او پس از جراحی امیدوار کننده است."

مارادونا که در سال 1986 با آرجانتین قهرمان جام جهانی شد و ناپولی را به دو عنوان قهرمانی سری A رساند، از سال 2019 هدایت باشگاه خمنسیا در سوپرلیگ آرجانتین را بر عهده داشت؛ هنگامی که تیمش جمعه (شب تولدش) در یک مسابقه بازی کرد او در حالت شکننده ظاهر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала