Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی ستاره سرنوشت ساز مقابل دیناموکیف

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا در صورتی که امشب بتواند برابر دینامو گل‌زنی کند، او سومین گل خود را برابر یک تیم اوکراینی به ثمر خواهد رساند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لئو مسی در دو بازی که مقابل تیم اوکراین انجام داده دو گل به ثمر رسانده و امشب می‌خواهد این روند را ادامه دهد.

حضور لئو مسی به عنوان یک شروع کننده در دیدار امشب لیگ قهرمانان در ورزشگاه نیوکمپ مقابل دینامو کیف یکی از ناشناخته‌ترین ترکیبی است که رونالد کومان آنرا در نظر دارد، از آنجا که فوق ستاره آرجانتینی در هر دقیقه ممکن بازی کرده می‌تواند استراحت نماید اما دیدن نمونه‌های کاپیتان بارسلونا در برابر اوکراینی‌ها کمک او مطمئناً مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

لئو مسی هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 10-2009 دو بار مقابل دینامو کیف قرار گرفته و هم در هر دو بازی توانسته گلزنی کند. در بازی نیوکمپ پس از ارتباط با اینیستا با یک گل بارسا را در مسیر پیروزی (2-0) قرار داد، در حالی‌که در کیف یکی از اولین گل‌های خود را از روی ضربه آزاد به ثمر رساند تا پیروزی (1-2) را تقریباً در آخرین لحظات بدست آورد.

مسی که در این دوره از لیگ قهرمانان دو پنالتی را به گل بدل کرده می‌خواهد پیشرفت خود را در بازی نشان دهد و دیدار با دینامو کیف به عنوان یک فرصت عالی برای درخشش دوباره 10 در اروپا خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала