ناامنی‌ها در کندهار؛ مقامات ارشد امنیتی به این ولایت رفتند

© Photo / د کندهار ولايت مقام د رسنيو او معلوماتو مرکز - Kmic ناامنی‌ها در کندهار؛ مقامات ارشد امنیتی به این ولایت رفتند
 ناامنی‌ها در کندهار؛ مقامات ارشد امنیتی به این ولایت رفتند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام‌های ارشد امنیتی و دفاعی پس از افزایش ناامنی‌ها در ولایت کندهار؛ وارد این ولایت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله، امروز چهارشنبه (14 عقرب) با نشر خبرنامه‌ای گفته که عبدالصبور قانع معین ارشد امور امنیتی این وزارت، سترجنرال محمد یاسین ضیأ لوی درستیز قوای مسلح و معاون ولایتی ریاست عمومی امنیت ملی، به ادامه سفرشان به ولایت‌های هلمند، نیمروز و کندهار، روز گذشته به ولسوالی‌های پنجوایی وارغنداب ولایت کندهار رفتند و سطح احضارات و آمادگی‌های نیروهای امنیتی و دفاعی مستقر در این ولسوالی‌ها را ارزیابی نمودند.

کشته و زخمی شدن 11 جنگجوی طالبان در کندهار - اسپوتنیک افغانستان
تلفات سنگین طالبان در ولایت کندهار

این مقامات بلند رتبه امنیتی و دفاعی، پس از استماع گزارشات امنیتی این دو ولسوالی، به مسوولین دستور دادند که در راستای تامین امنیت و دفاع از جان و مال مردم بیشتر تلاش نمایند.

هیئت متذکره، مشکلات و نیازمندی‌های نیروهای امنیتی و دفاعی را از نزدیک شنیدند و جهت توجه و رسیدگی به آن، به مسوولین تاکید نمودند.

در سفر به این دو ولسوالی، حیات الله حیات والی کندهار و مل پاسوال تادین خان اچکزی فرمانده پولیس کندهار، نیز حضور داشتند و با شماری از بزرگان و متنفذین ولسوالی های متذکره نیز دیدار کردند.

این در حالی است که در این اواخر طالبان مسلح تحرکات شان را در شماری از ولایت‌های جنوبی به ویژه در کندهار و هلمند افزایش داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала