Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام قوی لاوتارو مارتینز برای بارسلونا

© AP Photo / Victor CaivanoO jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre.
O jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از آنجا که نام لاوتارومارتینز با باشگاه بارسلونا به شدت در ارتباط است، مرتباً مورد انتقاد قرار می‌گیرد ولی این بازیکن بر تمرکزش روی اینترمیلان خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ برای چندین ماه است که باشگاه بارسلونا به دنبال یک مهاجم میانی است و مدت‌هاست که این باشگاه شرایط لاوتارو مارتینز را در اولویت قرار داده است. با این حال باشگاه بلوگرانا هرگز نتوانسته بند آزادی مُهاجم آرجانتینی را که 111 میلیون یورو تعیین شده، لغو نماید.

اما علاوه بر شایعاتی که وی را اصراراً به بارسا می‌فرستد و اظهارات وی نشان می دهد که او تمایل به تکامل در کنار لیونل مسی دارد، عملکرد لاوتارو مارتینز با اینترمیلان نیز مشخص شده و او خود را در معرض انتقاد منتقدان قرار می دهد. گلزن و پاس دهنده قاطع سه شنبه شب هنگام شکست 3-2 تیم‌اش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تکرار کرد که تمرکز خود را روی اینتر قرار داده است.

لاوتارو به اسکای اسپورت گفت:

"آیا بیش از حد در مورد من صحبت نمی‌کنید؟ روزنامه نگاران بگویند. من برای خودم، برای اینتر و هم تیمی‌هایم کار می‌کنم، وقتی گل می‌زنید دمدمی مزاجی هستید، وقتی گل نمی‌زنید مساوی می‌شوید. بعضی اوقات می‌توانم و گاهی نه اما مطمئن هستم که همه کارها را می‌کنم تا ثابت کنم در سطح اینتر هستم. از طرفی، من همیشه آرام، سر پایین و فروتن هستم..."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала