انتخابات آمریکا/فاصله میان ترامپ و بایدن کمتر شد

© AP Photo / JIM WATSON انتخابات آمریکا/فاصله میان ترامپ و بایدن کمتر شد
 انتخابات آمریکا/فاصله میان ترامپ و بایدن کمتر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فاصله انتخاباتی میان دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا به میزان قابل توجهی با رقیب دموکرات وی، جو بایدن کاهش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، پیش بینی فاکس نیوز نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده فاصله انتخاباتی خود را با جو بایدن، رقیب دموکراتش از 204 به 223 کاهش داده است.

شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جریان است و ترامپ در خصوص انتخابات ابراز امیدواری کرده و گفته در کل کشور وضعیت خوبی دارد.

ترامپ به ویژه ، در ایالت های کلیدی - فلوریدا و تگزاس ، و همچنین در ویسکانسین ، آیووا ، اوهایو پیشرو است و اما فاصله میان دو رقیب در ایالت پنسیلوانیا  افزایش یافته است.

Телетрансляция финальных дебатов между президентом США Дональдом Трампом и бывшим вице-президентом Джо Байденом в Curb Event Cente - اسپوتنیک افغانستان
انتخابات آمریکا/ چه کسی برنده خواهد شد؟

بنابر آماری که لحظه به لحظه از سوی رسانه های آمریکا اعلام می شود، ترامپ شانس بیشتری برای پیروزی در چند ایالت کلیدی دیگر دارد و درصورتی که این روند ادامه یابد، ترامپ نسبتا شانس بیشتری برای پیروزی نهایی در انتخابات دارد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا  از روز گذشته (سوم نوامبر) با افتتاح مراکز رأی‌گیری در ایالت ورمونت از ساعت 5 صبح  به وقت محلی آغاز شد. 

این انتخاب سرنوشت رقابت میان جو بایدن، نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور مستقر آمریکا را مشخص خواهد کرد اما علاوه بر آن تکلیف 435 کرسی مجلس نمایندگان و 35 کرسی از 100 کرسی سنا نیز مشخص خواهند شد.

شبکه های تلویزیونی عمده و خبرگزاری آسوشیتدپرس بر اساس مدل های آماری، برندگان در ایالت های جداگانه را قبل از اتمام شمارش آرا پیش بینی می کنند. این پیش بینی ها رسمی نیستند ، اما از اعتبار قابل توجهی برخوردار هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала