Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا 2 – دینامو کی‌یف 1؛ برد دشوار در شب گلزنی دوباره‌ی مسی

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا در سومین بازی خود نیز در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در برابر نماینده‌ی اوکراین به پیروزی دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال بارسلونای اسپانیا و دینامو کی‌یف اوکراین در چهارچوب هفته‌ی سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ به تقابل هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک آبی‌اناری‌ها خاتمه یافت.

در پایان هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا توانست با پیروزی دو بر یک مقابل دیناموکیف 9 امتیازی شود. تیم کاتالان اگر در بازی برگشت هم بتواند در اوکراین پیروز شود به احتمال فراوان در هفته چهارم صعودش را قطعی می کند.

 مسی در این بازی باز هم با پنالتی گل زد تا رکورد عجیبی را ثبت کند چرا که در این فصل در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین پنج گل زده که همه از روی نقطه پنالتی بوده و موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی نشده است.پیکه دیگر گل بارسا را به ثمر رساند در حالی که سیهانکوف برای دینامو گلزنی کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Bleacher Report Football (@brfootball) on

به هر صورت شرایط این گروه تقریبا مشخص به نظر می رسد. بارسلونا با 9 امتیاز صدرنشین است، یووه با 6 امتیاز در رده دوم قرار دارد و فرانس واروش و دینامو فقط یک امتیاز دارند. اگر یووه و بارسا در بازی چهارم خود نیز در مقابل همین تیم ها برنده شوند، صعود را تقریبا قطعی می کنند و دو بازی پایانی برایشان حالت تشریفاتی خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала