بایدن وب سایت «انتقال قدرت» را راه اندازی کرد

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEبایدن وب سایت «انتقال قدرت» را راه اندازی کرد
بایدن وب سایت «انتقال قدرت» را راه اندازی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در حال که شمارش آرا ادامه دارد، وب سایتی برای تیم «انتقال قدرت» را راه اندازی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد انتخاباتی جو بایدن وب سایت را با هدف آماده سازی برای انتقال قدرت از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی امریکا، با وجود این که هنوز آرای لازم 270 رای را کسب نکرده و نتیجه انتخابات معلوم نیست، راه اندازی کرد.

این سایت «انتقال بایدن-هریس» (لینک) شامل یک پیام و یک عکس از بایدن در پس زمینه آبی است.

در پیام این سایت آمده است: «مردم امریکا تعیین خواهند کرد چه کسی به عنوان رئیس‌جمهور بعدی ایالات متحده امریکا خدمت خواهد کرد. آرای چندین ایالت در سراسر کشور هنوز در حال شمارش هستند. بحران‌های پیش روی کشور شدیدند (از یک بیماری همه‌گیر گرفته تا رکود اقتصادی، از تغییرات اقلیمی گرفته تا بی‌عدالتی نژادی) و تیم انتقال قدرت، آماده‌سازی را با نهایت سرعت ادامه خواهد داد تا دولت بایدن-هریس بتواند از همان روز آستین همت بالا بزند».

پیش از این، سی‌ان‌ان گزارش داده بود که حداقل 150 نفر، از جمله مقامات ارشد دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی امریکا، در تهیه انتقال قدرت به جو باین، نامزد دموکرات‌ها، در صورت پیروزی در انتخابات نقش دارند.

آرای چندین ایالت در سراسر امریکا هنوز در حال شمارش هستند. ترامپ چهارشنبه شب پیروزی خود را اعلام کرد و دموکرات‌ها را به تلاش برای «سرقت انتخابات» متهم کرد. ستاد رئیس‌جمهور فعلی امریکا قصد دارد بازشماری آرا را مطالبه کند. در عین حال، طبق محاسبات کانال‌های تلویزیونی برجسته امریکایی، بایدن برای پیروی نهایی که به کسب شش رای نیاز دارد، پیشتاز است.

پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
بایدن وب سایت «انتقال قدرت» را راه اندازی کرد - اسپوتنیک افغانستان
پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала