Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با تایید لمپارد، هاورتز به کرونا مبتلا شد+عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتز
کای هاورتز  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کای هاورتز ستاره‌ی آلمانی، جوان و گران‌قیمت جدید باشگاه چلسی آزمایش کرونایش مثبت اعلام شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی که در پنجره نقل و انتقالاتی قبلی به جمع آبی های لندن پیوسته بود اکنون به بیماری کرونا مبتلا شده و به قرنطینه رفته است. او که در حال حاضر 21 سال دارد، بازیکنی آینده دار به شمار می‌رود که لمپارد علاقه خاصی به او دارد. این بازیکن از بایر لورکوزن به چلسی پیوسته بود.

از زمان شیوع ویروس کرونا بازیکنان زیادی به این بیماری دچار شده‌اند که معروف ترین آن‌ها کریستیانو رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ، کیلیان امباپه و نیمار بوده‌اند. کای هاورتز ستاره جدیدی است که این بیماری دچار شده است. فرانک لمپارد تایید کرده که این بازیکن از اردوی چلسی جدا شده و به قرنطینه رفته است و تا زمان بهبودی هیچ‌گونه ارتباطی با سایر اعضای چلسی نخواهد داشت.

​این بازیکن چندی پیش در اظهار نظری جالب لیگ برتر انگلیس را نسبت به بوندسلیگا خسته کننده خوانده بود، چرا که معتقد است در این لیگ انرژی بیشتری صرف می‌شود. او گفته بود:"این لیگی کاملا متفاوت است و بازی‌ها بسیار خسته کننده است. بوندس لیگا بد نیست اما من متوجه تفاوتش شده‌ام. به نظرم هیچ بازیکن بد یا متوسطی در این لیگ وجود ندارد و همه در سطح بسیار بالایی بازی می‌کنند." 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала